Ce au înțeles unii și nu au priceput alții, din campania “Consumă produse locale” Business
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 1293 Vizualizări

Ce au înțeles unii și nu au priceput alții, din campania “Consumă produse locale”

Suntem în faza de a trage linie sub lista producătorilor mureșeni care au dat curs ideii echipei noastre de a participa la primul proiect din 2018 ce vizează promovarea companiilor și a produselor locale. E vorba despre producători din domeniul agro-alimentar, mai exact fabrici mureșene de pâine, lactate, carne-mezeluri, legume și fructe.

Din lista lungă a firmelor mureșene cu producție în domeniul agro-alimentar, doar șapte sunt cele cu un management deschis, la acest moment, către un proiect complex ce le poate sprijini creșterea producției. Îi felicităm așadar pe cei care gestionează brandurile Eldi (pâine-patiserie), Therezia (lactate-brânzeturi), Puiul de Crăiești (carne de pasăre), Kovacs (pâine-patiserie), Petry (carne și preparate din carne), Golo (ciuperci), Ecofruct (legume și fructe ecologice).

Sunt cei care au înțeles că o campanie de promovare a consumului de produse locale nu e numai un demers ce ține de patriotism, ci e,  mai degrabă, un calcul pragmatic cu privire la cum să ne fie mai bine tuturor. Sprijinirea producătorilor locali prin cumpărarea produselor acestora, de altfel produse de mare calitate, înseamnă dezvoltare, deci mai multe locuri de muncă, salarii mai bune, impozite și taxe care merg spre bugetele locale. Altfel spus, valoare adăugată și o dezvoltare a comunității.

Spuneam că șapte sunt companiile participante. Alături de numele mai sus amintite ne-am fi bucurat să vedem și producători importanți precum Timko, Indlacto, Sanlacta, Ceaiuri Larix, Dactilys, Ceragrim, Maris Prod Carm, Ponderosa, Mirdatod, Coniflor, Fazakas, Tordai, Carmaco, Agro Prod Com Dosa, invitate să facă parte din proiect. Unii au refuzat oferta de participare, alții nu s-au obosit să ne răspundă. Poate că printre ei sunt unii tributari curentului tradiționalist de noncomunicare ce străbate afacerile care par să meargă de la sine. Din păcate pentru ei, realitățile economice arată că afacerile ce merg de la sine sunt tot mai puține și tot mai mici.

Revenind, vă invităm să rămâneți pe recepție pentru ca în curând să îi puteți, cunoaște mai bine pe cei care vă oferă zi de zi produse locale…

Florin Marcel SANDOR

 

 

 

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE