E.ON avertizează: atenţie la „ofertele” unor furnizori de electricitate şi gaze! Business
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 378 Vizualizări

E.ON avertizează: atenţie la „ofertele” unor furnizori de electricitate şi gaze!

Conducerea Grupului E.ON atrage atenţia consumatorilor să dea dovadă de atenţie atunci când reprezentanţii unor companii le propun încheierea de contracte de furnizare de electricitate şi gaze naturale.

Informaţii importante, „omise” cu bună ştiinţă

Potrivit reprezentanţilor grupului E.ON, au fost semnalate cazuri în care unor clienţi li s-au solicitat, în grabă, diverse semnături, fără să li se ofere informaţii exacte cu privire la anumite prevederi contractuale.

„În ultimele luni, numeroase persoane ne-au adus la cunoştinţă că au fost induse în eroare, chiar înşelate, de reprezentanţi ai unor companii de furnizare de electricitate şi gaze naturale, în vederea încheierii unui nou contract. Abordarea la domiciliu a consumatorilor cu solicitarea documentelor de identitate şi a unei facturi mai vechi, cu o argumentaţie verbală neacoperită de contract şi necesitatea unor semnături ale clientului pe anumite documente, fără a da timp pentru a fi citite şi înţelese, reprezintă „reţeta” ce ne-a fost semnalată de clienţi din judeţele: Iaşi, Suceava, Botoşani, Bacău, Neamţ, Alba, Sibiu, Mureş şi Hunedoara. Orice consumator are dreptul să îşi aleagă și să schimbe furnizorul de energie – electricitate și/sau gaze naturale, prin alegerea unei oferte negociate din piața liberă, dar în acelaşi timp are şi dreptul de a nu fi supus unor practici înşelătoare, prin omiterea cu bună ştiinţă, a unor informaţii importante sau prin oferirea unor informaţii false”, se precizează în comunicat.

Sesizările, redirecţionate către autorităţile statului

Totodată, conducerea Grupului E.ON face un apel către clienţii care au fost sau sunt abordaţi cu diverse practici înşelătoare, unele chiar în numele Grupului E.ON, să anunţe respectivele acţiuni la numărul de telefon 0265-200.606.

„E.ON încurajează concurenţa, dar nu şi practicile neloiale sau înşelătoria. Tocmai de aceea am luat o serie de măsuri conform legislaţiei din România şi normelor stabilite de Autoritatea Naţională de Reglementare din domeniul Energiei (ANRE – n.r.), împotriva celor care distribuie mesaje neadevărate şi înşelătoare şi rugăm consumatorii să ne sesizeze practicile neconcurenţiale ale furnizorilor de energie. Toate sesizările primite de la clienţi sunt redirecţionate către autorităţile statului, iar persoanele care sunt într-o situaţie similară sunt consiliate pentru a fi identificată cea mai bună soluţie. E.ON este furnizor de electricitate, gaze naturale şi soluţii energetice de 13 ani, pentru 3 milioane de români şi nu utilizează parteneri care să solicite reînnoirea contractului de furnizare energie sau a diferitelor clauze ale acestuia. Cei care fac acest lucru în numele nostru, acţionează în mod abuziv şi ilegal. Consultanţii noştri pot fi identificaţi uşor deoarece legitimaţiile, vestimentaţiile şi documentele sunt cu sigla E.ON, iar clienţii pot verifica identitatea acestora, prin telefon la 0265-200.606”, se menţionează în comunicat.

Cum trebuie procedat în calitate de client în interacţiunea cu un furnizor de energie?        

– Citiţi cu atenţie conținutul tuturor documentelor puse la dispoziţie.

– Nu semnaţi nimic dacă lipsesc informații (prețuri, termene de plată, valori taxă de reziliere etc.) sau există câmpuri necompletate.

– Asiguraţi-vă că aţi înţeles condițiile contractului și că acestea sunt în folosul dumneavoastră.

(Redacţia)

 

 

 

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE