Primăria municipiului Târgu-Mureş organizează concurs pentru ocuparea mai multor posturi vacante la Serviciul public Administraţia domeniului public.
Potrivit unui comunicat remis de Biroul de presă al Primăriei municipiului Târgu-Mureş, pentru a ocupa un post contractual vacant candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute la articolul 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286/2011, cu modificările şi completările ulterioare.
Posturile scoase la concurs sunt următoarele:
1 post de consilier juridic – la Biroul juridic, exproprieri și demolări.
Condiții specifice: studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniul științelor juridice, vechime în specialitate minim 1 an.
1 post de inspector de specialitate – Serviciul administrarea domeniului public și privat.
Condiţii specifice: studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniul științelor inginerești, vechime în specialitate minim 5 ani.
1 post de referent de specialitate – Serviciul tehnic, reparații, întreținere străzi și coordonare transport.
Consiţii specifice: studii de scurtă durată absolvite cu diplomă în domeniul științelor inginerești, vechime în specialitate minim 2 ani.
Concursul se va organiza la sediul Primăriei municipiului Târgu-Mureș, Piața Victoriei nr. 3 după următorul calendar:
2 iulie 2018, ora 12.00 – data limită pentru depunerea dosarelor.
9 iulie 2018, ora 10.00 – proba scrisă.
13 iulie 2018, ora 10.00 – interviu.
Actele necesare pentru dosarul de concurs şi bibliografia sunt afişate pe site-ul instituţiei, www.tirgumures.ro, iar informaţii suplimentare pot fi obţinute la sediul Primăriei municipiului Târgu-Mureş, Piaţa Victoriei nr. 3, camera 85, telefon 0265-268.330, interior 110.
(Redacţia)