Home / Business / Stefanini, o companie în continuă dezvoltare pe piața românească

Stefanini, o companie în continuă dezvoltare pe piața românească

Distribuie

Nu demult, prin 2016, pe piața mureșeană a apărut o nouă companie numită Stefanini. Braziliană la origine, compania are peste 30 de ani de experiență în industria IT, oferind servicii de suport în peste 35 de limbi. Ei sunt prezenți pe piețele din 40 de țări și au momentan 77 de birouri în 75 de orașe.

Ce fac ei de fapt? Oferă servicii de suport IT și dezvoltare de aplicații software prin departamentele SDC (Service Delivery Center), respectiv ADC (Application Development Center) pentru peste 500 de clienți activi. Dintre aceștia, peste 300 sunt multinaționale, însă și companiile mici spre mijlocii apelează cu încredere la ei. Majoritatea companiilor pentru care Stefanini oferă servicii de IT sunt de servicii financiare, producție, telecomunicații, industria chimică, servicii, tehnologii, sectorul public și utilități. În România, Stefanini are momentan birouri în București, Sibiu și Târgu-Mureș, unde sunt peste 1650 de angajați, iar limbile străine în care se oferă asistență la noi în țară sunt engleză, franceză, italiană, germană, spaniolă, macedoneană, croată, portugheză, ebraică, maghiară, rusă, greacă, olandeză, bulgară și română. La noi în oraș cel mai des se caută pe germană, maghiară și franceză, engleza fiind obligatorie pentru fiecare nou-angajat.

Chiar și un om poate forma o echipă

Ce înseamnă SDC? „Imaginați-vă că ne comportăm pentru alte companii precum un departament intermitent. Să luăm o companie foarte mare pe care o știe oricine: Pepsi. Practic, ei au sedii de producție în toată lumea. Dacă ne gândim, de exemplu, la Europa, ei nu vor să aibă pentru fiecare sediu un departament de IT, din simplul motiv al costurilor mai ridicate. Și asta facem noi, ne comportăm pentru ei ca un departament de IT, ceea ce înseamnă că, de exemplu, ne sună un angajat al Pepsi și ne spune că nu se poate conecta la internet, nu știe cum funcționează mouse-ul etc. Pentru fiecare client se creează echipe, ce pot fi formate pornind de la o singură persoană pentru o companie de dimensiuni reduse, până la echipe complexe ce utilizează diverse limbi străine.” ne spune Adina Bobiș, Jr HR  Business Partner.

În cadrul evenimentului Stefanini Open Days, am avut ocazia să ascultăm trei dintre membrii echipei Stefanini care au avansat, exact așa cum se face pe aproape orice post din companie, de la stadiul de Support Engineer.

Cristi

Cristi, care este team leader pe proiectul GSK, a avansat pe acest post după doar 8 luni. „Sunt în Stefanini de 2 ani și un pic, din martie 2016. Am venit aici în calitate de agent, poziție pe care am ocupat-o până în luna octombrie 2016, după care am promovat pe postul de Team Leader. Suntem momentan 12 oameni în echipa locală. Atmosfera la noi este foarte animată, toată lumea stă cu căștile pe urechi, ne conectăm cu clienții, îi ajutăm, clienții fiind angajații companiei pentru care lucrăm. Îi ajutăm – dacă nu putem, ne documentăm, iar dacă nici așa nu merge, dăm mai departe, către superiori.”

Un angajator trebuie să îți ofere posibilități de dezvoltare

Timea, care este Quality Specialist pe o serie de proiecte, este foarte încântată de oportunitățile pe care le primește la această companie. „Când ajungi într-o companie, îți place ce înveți, este distractiv, interactiv, durează ceva până te acomodezi, dar la un moment dat vrei să evoluezi. Iar atunci când compania îți prezintă de la bun început opțiunile de dezvoltare personală, dar și în carieră, este altceva. Eu mă consider ca fiind succesul HR-ului, deoarece colegele din departament au fost suficient de deschise să poarte discuții cu mine ca de la o simplă persoană la alta, nu ca de la recrutor la posibil angajat și mi-au menționat de la bun început pozițiile cu potențial de dezvoltare. Am început și eu, ca și colegii mei, de pe poziția de Agent, iar după un an și jumătate am ajuns Quality Specialist.” a spus Timea. Să gestioneze mai multe proiecte din punct de vedere calitativ este o provocare pentru ea, însă una care merită trăită. Se asigură tot timpul că procedura este urmărită, dar și că procedura în sine este una bună și nu necesită îmbunătățiri.

Timea

Orsolya este trainer în cadrul companiei și a început, la rândul ei, de la același post precum ceilalți doi colegi ai săi. Spune că munca trainerului nu are loc doar la angajarea unei persoane noi (trainingul durează pentru fiecare persoană trei săptămâni), ci este una zilnică. Fiind profesoară timp de 7 ani, când s-a deschis acest post s-a gândit că e momentul oportun să își folosească abilitățile dobândite. „În primele trei săptămâni trebuie să scoți cumva frica din om. Într-un timp atât de scurt, unui angajat nou îi este destul de greu să asimileze bine toate informațiile noi și atunci, uneori, acesta se sperie, neștiind cum va reuși să învețe toate procedurile. În aceste momente, îl ajutăm să înțeleagă faptul că asta este baza și nimeni nu s-a născut știind toate aceste lucruri.” ne-a spus ea.

Compania îți dă posibilitatea și să faci niște certificări pe domeniul tehnic (IT) recunoscute internațional. „În momentul în care ai trecut prin niște pași în companie, ai la sfârșit posibilitatea de a te certifica pentru totdeauna la nivel global. Nu este vorba despre o certificare valabilă strict în cadrul Stefanini sau strict în România, ci una recunoscută la nivel global. Așadar, la momentul în care ajungi la nivel senior, poți face anumite cursuri. Tot ce trebuie să faci este să înveți și să îți dai examenul. Ține doar de tine dacă vrei să profiți de fiecare ocazie care ți se oferă.” a concluzionat Adina Bobiș.

Orsolya

Momentan, în Târgu-Mureș se caută o persoană care să ofere asistență în limba franceză (iar limba engleză este obligatorie pentru orice job disponibil). Mai mult, chiar dacă într-o anumită perioadă de timp nu sunt posturi disponibile, dar sunteți vorbitor fluent de limbă germană sau maghiară, puteți trimite oricând CV-ul la adina-anca.bobis@stefanini.com pentru ca Stefanini să vă aibă în vedere pentru viitoarele joburi disponibile în companie.


Citește și despre proiectul „Cu ochii larg deschişi”:

 

Cinci docufiction despre căderea și ridicare din abuzul de droguri

 

Sticker/Cine sunt eu? – o parabolă a pierderii identității din cauza drogurilor

 

”Dealerul morții”, evadare din ”infernul drogurilor”

 

Clean-up. Curajul Mădălinei

 

Povestea lui Mircea

 

Povestea Melaniei, nevoia de iubire şi atenţie satisfăcută cu droguri

   

De asemenea, verificati

Dotări noi pentru școala din Acățari

Distribuie Conducerea Primăriei Comunei Acățari a atribuit, în data de 18 martie 2024, societății Dac …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regulile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 120 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.