Home / Administratie / Cont client online și metode de plată moderne oferite de Compania Aquaserv SA

Cont client online și metode de plată moderne oferite de Compania Aquaserv SA

Interviu cu doamna Raluca Maior, Director Dezvoltare în cadrul Companiei AQUASERV S.A. Tîrgu-Mureş.

 

Reporter:  Domna Raluca Maior, Compania AQUASERV a anunţat în ultima perioadă mai multe noutăţi legate de interacţiunea cu clienţii săi. Vă rugăm să ne spuneţi câteva cuvinte despre acestea şi care este scopul lor?

Răspuns: Compania AQUASERV preţuieşte timpul clienţilor săi şi caută în permanenţă să pună la dispoziţia lor, modalităţi cât mai simple şi rapide de rezolvare a doleanţelor. Întradevăr, în ultimii ani am pus un accent deosebit pe modernizarea şi diversificarea modalităţilor de interacţiune cu clienţii noştri, de la preluarea şi rezolvarea solicitărilor, pâna la plata facturilor. Practic în acest moment consumatorii au la dispoziţie o gamă extrem de largă de a intra în legătură cu reprezentanţii Aquaserv. De la Call Center, mail, pagina proprie de internet, informări prin intermediul sistemului tip SMS, pâna la paginile Aquaserv din cadrul principalelor reţele sociale, precum Facebook, Twitter, Youtube, Instagram sau LinkedIn.

 

Reporter: Vă rugăm să ne spuneţi câteva cuvinte despre serviciul Call Center?

Răspuns: Sistemul tip Call Center reprezintă un instrument modern şi performant de gestiune a relaţiilor cu clienţii şi a resurselor interne, care  contribuie la îmbunătăţirea relaţiei pe care Compania AQUASERV o are cu clienţii săi. Acest centru de apelare permite controlul eficient al modului în care circulă informaţia între diversele servicii ale companiei, fapt care facilitează transmiterea informaţiilor într-un timp mai scurt şi ameliorarea reactivităţii tehnicienilor AQUASERV la solicitările clienţilor – intervenţii la avarii, probleme de alimentare cu apă/canalizare etc.

 

Reporter: Ce face concret acest sistem şi care sunt avantajele utilizării lui?

Răspuns: Funcţionalitatea de bază a sistemului Call Center este administrarea contactărilor legate de serviciile furnizate de companie, iniţiate de către clienţi (solicitări de servicii, solicitări legate de contract, – contorizare, – facturare, – încasare, sesizări, reclamaţii şi solicitări de informaţii) sau de către companie, pe diferite canale de contact: telefon, fax, e-mail, SMS, web chat. De asemenea acest sistem are capabilităţi de callback, preluare apeluri voce şi înregistrare a convorbirilor.

Practic, prin sistemul Call Center se asigură atingerea următorilor indicatori de performanţă:

  • gradul de acoperire a timpului de lucru al operatorilor: min 80%
  • timpul de răspuns pentru cel puţin 80% din apeluri în mai puţin de 30 secunde
  • mai puţin de 3% din apeluri abandonate
  • confirmarea automată a primirii faxurilor, e-mail-urilor şi SMS-urilor în mai puţin de 10 min. de la transmitere

 

Reporter: În cursul anului 2016, Aquaserv şi-a relansat pagina de internet www.aquaserv.ro. Care sunt noutăţile oferite de website?

Răspuns: Întradevăr, începând cu data de 1 august 2016 Compania Aquaserv are o nouă înfăţişare în mediul online. Pagina de internet a Companiei, www.aquaserv.ro, a fost refăcută în totalitate, având acum un design modern, optimizat pentru toate tipurile de terminale, inclusiv dispozitive mobile, un conţinut bogat, cu informaţii uşor accesibile şi actualizate permanent. Trebuie menţionat şi faptul că noul site este disponibil în 3 limbi: română, maghiară şi engleză.

Deasemenea clienţii au acum o nouă modalitate de contactare a companiei, prin intermediul butonului de chat disponibil pe site. Utilizând acestă facilitate clienţii intră în legătură directă cu un operator şi li se oferă astfel posibilitatea soluţionării tuturor problemelor legate de furnizarea serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare.

 

Reporter: După cum ştim, plăţile online sunt preferate de către tot mai mulţi în ultima perioadă. Oferă această posibilitate noul site Aquaserv?

Răspuns: Aveţi dreptate. Posibilitatea de plată online a serviciilor a fost unul dintre principalele obiective avute în vedere în momentul refacerii site-ului. Având în vedere acest lucru, dar nu numai, cea mai importantă noutate este posibilitatea creării unui cont client online, denumit AquaOnline, care are următoarele beneficii imediate pentru utilizatori:

  • acces la toate informaţiile despre factura de apă potabilă şi canalizare
  • plata online a facturii
  • posibilitatea de vizualizare online şi descărcare a facturilor
  • posibilitatea de a vizualiza evoluţia consumului
  • transmiterea online a indexului autocitit al contorului
  • primirea facturilor în format electronic (în format pdf), cu valoare fiscală
  • notificare prin email la emiterea facturii
  • posibilitatea de înregistrare a mai multor puncte de consum într-un singur cont de client
  • posibilitatea de abonare la buletinul informativ AQUASERV

Activarea contului AquaOnline este extrem de simplă, practic clienţii AQUASERV au nevoie doar de o adresă de e-mail validă şi o factură de consum. Până în prezent s-au creat un număr de peste 5.000 de conturi iar numărul de plăţi prin intermediul platformei online a ajuns la peste 4000 în 2018, fiind în continuă creştere.

 

Reporter: În ultima perioadă AQUASERV a pus la dispoziţia clienţilor noi modalităţi de plată. Care sunt acestea?

Răspuns: După cum vă spuneam la începutul interviului, Compania AQUASERV preţuieşte timpul clienţilor săi şi caută în permanenţă să pună la dispoziţia lor, modalităţi cât mai simple şi rapide de achitare a serviciilor de apă/canal.

Parteneriatele cu PayPoint, Payzone, și Mobile Distribution, operatori de plăţi cu reţele extinse, reprezintă unele dintre facilităţile oferite în acest sens.

Clienţii îşi pot plăti facturile de apă extrem de simplu şi rapid, în oricare din magazinele cu sigla PayPoint, Payzone sau cu sigla Centru de plăţi Un-doi din toată ţara.

 

Pentru a plăti o factură, clienţii trebuie doar să se prezinte cu aceasta la cel mai apropiat magazin care are una dintre cele trei sigle şi să comunice vânzătorului ce tip de plată doreşte să efectueze. După scanarea codului de bare de pe factură, vânzătorul încasează banii în numerar şi eliberează o chitanță cu toate detaliile tranzacţiei (data plăţii, suma, locaţia, furnizorul etc). Consumatorii nu sunt condiţionaţi de achiziţionarea unor articole din magazine şi nu există comisioane pentru tranzacţionări, serviciul fiind gratuit şi se adresează clienţilor deserviţi de Compania AQUASERV din Tîrgu-Mureş, Reghin, Sighişoara, Târnăveni, Luduş, Iernut, Cristuru Secuiesc, dar şi din 80 de localităţi rurale din judeţele Mureş, Harghita şi Bistriţa Năsăud.

Ca şi noutate, începând cu luna octombrie a acestui an în magazinele partenere PayPoint sau Payzone, clienţii noştri vor putea efectua plăţi fără a fi necesară prezentarea facturii, ci doar pe baza codului de client pe care vor trebui să-l comunice comercianţilor.

Pe lângă acestea clienţii pot utiliza în continuare şi mijloacele clasice de plată, respectiv:

  • Reţeaua ATM a Raiffeisen Bank, cu ajutorul cardului emis de Raiffeisen Bank
  • Multimatele din cadrul Self Bank-urilor ING Bank, cu ajutorul cardului ING
  • Reţeaua automatelor de plată Facturel a Băncii Transilvania, numerar sau cu ajutorul cardului emis de Banca Transilvania
  • Casieriile companiei şi sucursalele băncii BRD, numerar sau cu cardul
  • Ghişeele Unicredit Bank şi Banca Românească
  • Ghişeele subunităţilor poştale sau la factorii poştali – doar pentru clienţii din zona rurală
  • Prin bănci cu ordin de plată tradiţional
  • Prin Internet Banking
  • Prin decontare automată.

 

Reporter: După cum ştiţi şi dvs. cu siguranţă, una dintre nemulţumirile consumatorilor se referă la informarea cât mai rapidă în momentul sistării apei potabile. Ce face Aquaserv pentru a rezolva această problemă?

Răspuns: Suntem desigur conştienţi de necesitatea ca informaţiile să ajungă cât mai rapid la clienţii nostri. Ultima modalitate de transmitere unor informaţii utile către clienţi, implementată de Compania AQUASERV S.A. la începutul anului 2018, utilizează sistemul de tip SMS.

Sistemul de informare prin mesaje de tip SMS reprezintă un instrument modern şi performant, cu ajutorul căruia informaţiile importante, precum cele referitoare la întreruperi în furnizarea apei din cauza unor avarii sau lucrări pe reţea, notificări privind emiterea şi scadenţa facturilor, informări pentru consumuri mari în vederea evitării pierderilor etc., vor ajunge la clienţi cu mai multă acurateţe şi mult mai rapid.

Clienţii care doresc să beneficieze de informări prin intermediul sistemului de tip SMS, pot completa datele puse la dispoziţia companiei, cu un număr de telefon mobil, prin una dintre următoarele modalităţi de actualizare a datelor:

  • personal, prin completarea unui formular de actualizare date la Centrul de Relaţii cu Clienţii situat în Tîrgu Mureş, str. Kós Károly nr. 1
  • telefonic, prin apelarea Call Center-ului companiei la nr. 0265 208 888
  • online, prin accesarea paginii de internet www.aquaserv.ro şi completarea formularului dedicat.

În prezent serviciul de notificare prin SMS este utilizat deja de către diferite departamente din cadrul companiei, pentru transmiterea unor mesaje de informare cu privire la următoarele subiecte:

  • sistare apă cauzată de avarii
  • sistare apă cauzată de lucrări programate
  • necesitatea preluarii şi semnarii contractului de furnizare
  • index citit pentru asociaţiile de proprietari
  • consumuri mari cauzate probabil de pierderi pe instalaţiile interioare ale consumatorilor
  • lipsa consumului
  • expirarea contractelor de furnizare – în special în cazul chiriaşilor cu contracte de închiriere expirate
  • rezilierea contractului şi demontarea contorului
  • somaţii de plată
  • expirarea termenului de plată a ratelor din eşalonare
  • informarea clienţilor aflaţi pe liste de sistări pentru neplată

 

Reporter: Ce alte noutăţi ne mai puteţi prezenta?

Răspuns: Ultima noutate pusă recent la dispoziţia locuitorilor de către Aquaserv, este posibilitatea de contractare online a serviciilor furnizate de către companie.

Aşadar, pentru a încheia un contract de furnizare a serviciilor de alimentare cu apă şi de canalizare, nu mai este necesar să te deplasezi la sediul companiei. Este suficient să intri pe siteul www.aquaserv.ro, secţiunea Contracte şi să urmezi următorii paşi:

  • Pasul 1. Descărcați cererea de contract
  • Pasul 2. Completați și semnați cererea
  • Pasul 3. Transmiteți cererea scanată împreună cu actele de pe versoul cererii, la adresa de email client@aquaserv.ro
  • Pasul 4. Veți primii contractul semnat de către reprezentanţii AQUASERV pe adresa dvs. de email.
  • Pasul 5. Printați, semnați, scanați din nou si retransmiteți prin mail varianta semnată, iar prin poştă contractul în original.

Încurajăm, aşadar, clienţii noştri să apeleze cu încredere la canalele de contact disponibile prin Call Center şi site-ul web, precum şi la plata facturii online prin contul AquaOnline sau prin intermediul partenerilor de la PayPoint, Payzone sau Centru de plăţi Un-doi. Toate acestea reprezintă instrumente moderne, confortabile, sigure şi, foarte important, care nu implică costuri suplimentare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regulile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

De asemenea, verificati

FOTO: Accident grav, cu patru victime, în Albești!

Pompierii mureșeni au fost solicitați să intervină, sâmbătă dimineața, în jurul orei 5.45, la un …