Home / Business / Brandul Liliac, exemplu de implicare în comunitate

Brandul Liliac, exemplu de implicare în comunitate

Distribuie

Printre brandurile care fac cinste Batoșului se numără și vinul Liliac, care a putut fi degustat la cea de a XVII-a ediție a „Sărbătorii Mărului” . Deși vorbim de un produs premium, Amb Wine Company SRL, producătorul vinurilor Liliac, nu-și neglijează locul unde vinul Liliac ia naștere.

„Este important pentru noi  să fim prezenți acasă, în locul unde vinul Liliac se produce. Este foarte important să fim cunoscuți aici, să construim o relație cu oamenii din comunitatea din care facem parte. Acesta este și motivul pentru care la ediția din acest an am participat mai îndeaproape la organizarea Sărbătorii Mărului. Liliac nu înseamnă doar un vin de calitate, înseamnă și un mod de implicare în comunitate. Liliac reprezintă în primul rând un mod de a crea un produs cu multă pasiune și cu mult respect față de întreg procesul de producție, de la materia primă, procesul tehnologic și nu în ultimul rând produsul finit , precum și în ce privește partea de vânzare, un proces complex foarte bine organizat, cu oameni extrem de dedicați. Exceptând echipa de la București care se ocupă de partea de management și de vânzări, munca aici la Batoș o fac oamenii din comunitate. Ne putem declara norocoși că avem oameni de aici din comunitate la care putem apela la toate activitățile care țin de cramă și de vie”, a precizat arh. Bianca Tămășan, manager turistic Amb Wine Company SRL, producătorul vinurilor Liliac.

Colaborarea cu producătorii locali

Așa se face că într-o  localitatea cu o istorie  săsească pe nume Batoș s-a născut un produs premium, vinul Liliac, lucru care ar putea atrage și alte branduri locale să prindă contur.

„Asta a fost și intenția de la început, să creăm un produs de calitate. Există și un potențial al locului în ce privește produsele premium.E o bucurie că este exploatat acest potențial. Dorința companiei este de a atrage și micii producători din zonă, inclusiv la degustări, unde se folosesc produse locale, lactate și mezelurile din zonă. Colaborarea cu producătorii locali este foarte importantă ,se intrepătrund de multe ori , oamenii care vin la aceste degustări sunt curioși de ce se întâmplă în zonă, nu doar de vin.  Liliac este magnetul care îi atrage pe aceștia în zona noastră, care se declară interesați și de altceva în afară de vin”, a precizat arh. Bianca Tămășan.


Citește și despre proiectul „Cu ochii larg deschişi”:

 

Cinci docufiction despre căderea și ridicare din abuzul de droguri

 

Sticker/Cine sunt eu? – o parabolă a pierderii identității din cauza drogurilor

 

”Dealerul morții”, evadare din ”infernul drogurilor”

 

Clean-up. Curajul Mădălinei

 

Povestea lui Mircea

 

Povestea Melaniei, nevoia de iubire şi atenţie satisfăcută cu droguri

   

De asemenea, verificati

Parc fotovoltaic construit în județul Mureș, pe un teren de 41,9 de hectare

Distribuie Comisia de Analiză Tehnică din cadrul Agenției pentru Protecția Mediului Mureș a decis, recent, …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regulile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 120 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.