Anunţ important în atenţia asociaţiilor de proprietari din Târgu-Mureş! Administratie
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 873 Vizualizări

Anunţ important în atenţia asociaţiilor de proprietari din Târgu-Mureş!

Conform Hotărârii Consiliului Local 111/26 aprilie 2018, Asociatiile de proprietari care au în administrare parcările acoperite edificate de municipiu şi parcări acoperite acceptate, au obligaţia ca la finele anului 2018, să facă dovada folosirii sumelor încasate (celor 10% din tarif).

În cazul ne-utilizării sumelor încasate (celor 10% din tarif), asociatiile de proprietari vor face dovada existenţei acestora în contul asociaţiei, în caz contrar se va rezilia contractul de asociere astfel, parcările acoperite edificate de municipiu se vor repartiza altor asociaţii, iar parcări acoperite acceptate se vor demola.

Documentele justificative se vor depune la sediul Serviciul Public Administraţia Domeniului Public.

În acest context, Asociaţiile de proprietari, au obligaţia ca până la data de 1 martie 2019, să facă dovada folosirii sumelor încasate (celor 10% din tarif) pentru anul 2018.

(Comunicat de presă, Primăria municipiului Târgu-Mureş)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE