Anunţ important în atenţia asociaţiilor de proprietari din Târgu-Mureş!
16 ianuarie 2019Conform Hotărârii Consiliului Local 111/26 aprilie 2018, Asociatiile de proprietari care au în administrare parcările acoperite edificate de municipiu şi parcări acoperite acceptate, au obligaţia ca la finele anului 2018, să facă dovada folosirii sumelor încasate (celor 10% din tarif).
În cazul ne-utilizării sumelor încasate (celor 10% din tarif), asociatiile de proprietari vor face dovada existenţei acestora în contul asociaţiei, în caz contrar se va rezilia contractul de asociere astfel, parcările acoperite edificate de municipiu se vor repartiza altor asociaţii, iar parcări acoperite acceptate se vor demola.
Documentele justificative se vor depune la sediul Serviciul Public Administraţia Domeniului Public.
În acest context, Asociaţiile de proprietari, au obligaţia ca până la data de 1 martie 2019, să facă dovada folosirii sumelor încasate (celor 10% din tarif) pentru anul 2018.
(Comunicat de presă, Primăria municipiului Târgu-Mureş)
Lasă un comentariu