Eldi, lider la producția de pâine și produse de patiserie Business
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 5193 Vizualizări

Eldi, lider la producția de pâine și produse de patiserie

Eldi este brutăria mureșeană recunoscută pentru produsele sale gustoase de panificaţie și patiserie, naturale şi de calitate.

Rodul unei experiențe de peste 20 de ani, cu premii la concursuri gastronomice din domeniul panificației, cu 55 de magazine proprii, Eldi se înscrie în rândul celor mai renumite branduri din domeniul panificației şi patiseriei din România și este lider detașat la nivelul județului Mureș. Producătorul din Târgu-Mureș a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 48.554.555 lei, adică peste 10 milioane de euro, în creștere cu 13.07% față de anul precedent. Din totalul vânzărilor, rețeaua de magazine proprii a generat peste 60%.

Povestea brutăriilor Eldi își are începutul în urmă cu 23 de ani, în prezent producătorul operând 55 de brutării proprii ce deservesc zilnic peste 20.000 de clienți.

Referitor la producție, pe linia de pâine compania mureșeană are 38 de sortimente, din care în top se află pâinea cu cartofi și, în creștere semnificativă, cele cu diferite semințe și cereale.

În ultima perioadă, societatea a lansat 3 articole din această categorie: pâine digestivă cu fibre, cu fulgi de ovăz și cu semințe de dovleac.

Noile sortimente vin ca răspuns la nevoile consumatorilor

„În ultimii ani, s-a observat o tendință de creștere a preferințelor consumatorilor pentru produsele din făină integrală, cu diverse semințe și cereale. Consumatorul român este mai exigent și mai sofisticat. Astfel, în mod constant lucrăm la diversificarea producției pentru a răspunde cererii de pe piață”, ne-a spus Sandor Csongor, director general Eldi Brutăria.

Pe linia de patiserie sunt peste 100 de sortimente, precum: batoane, cornuri, plăcinte, pogăci, foietaje cu diverse umpluturi, croissante, chifle cu seminţe, checuri, cornuleţe, cozonaci.

În vederea realizării obiectivelor propuse pentru următorii ani, Eldi a investit peste 1.500.000 lei într-o hală nouă de depozitare și întreținere parc auto.

Eldi la nivel național

Pe lângă divizia de retail, produsele Eldi sunt distribuite în peste 400 de locații ale retailerilor internaționali, dar și în 400 de magazine deținute de antreprenori locali.

Totodată, în acest moment, Eldi își îndreaptă atenția și către produsele care se livrează la nivel național, divizie unde compania și-a propus dublarea cifrei de afaceri pentru anul 2019.

În această divizie intră produsele care au un termen de valabilitate de minim 60 de zile cum ar fi:

– produse semipreparate congelate: 4 sortimente de găluște cu diferite umpluturi (brânză, caise, prune și cremă de arahide)

– covrigei disponibili în 4 sortimente, ambalate varc în cutii de 1 kilogram (cu cașcaval, chimen, susan și din făină integrală cu sare) respectiv în gramaj de 150 de grame (cu cașcaval, chimen, susan)

– saleuri (bețișoare) în 4 sortimente, ambalate vrac în cutii de 1 kilogram (cu cașcaval vegetal, chimen, susan și mac), respectiv în gramaj de 180 de grame (cu cașcaval vegetal, chimen, susan)

– sărățele în 7 sortimente, în gramaj de 100 de grame (cașcaval, chimen, susan, gust de pizza, ceapă și smântână, brânză cu mucegai și din faină integrală cu semințe de in și chimen).

”Eldi Brutăria ocupă locul 13 în clasamentul Top 100 companii producătoare de produse de panificație și patiserie din România, în urcare cu o poziție, fiind lider detașat pe județul Mureș. Acest lucru ne onorează și totodată ne obligă să menținem la cele mai înalte standarde calitatea produselor noastre”, a mai spus Sandor Csongor.

„Un capitol important, care a avut rolul de a veni în sprijinul clientului se referă la remodelarea magazinelor. Astfel, o parte dintre magazinele Eldi au fost remodelate. Au un aspect modern, atractiv și oferă, pe lângă pâine, o serie de produse necesare traiului zilnic. Treptat, toate magazinele Eldi vor fi primi un nou look și noi utilități. De asemenea, un element cheie în activitate noastră este legat de fidelizarea clienților. Pentru fiecare leu cheltuit, clientul Eldi are un punct câştigat. La 300 de puncte, are un voucher de 10 lei, care nu este tipărit pe hârtie, ci este încărcat pe card şi e valabil timp de 90 de zile. De asemenea, clienţii care posedă card de fidelitate beneficiază de o reducere de 30%, cu ocazia zilei de naştere, la produsele proprii Eldi. Sunt şi alte oferte speciale, strict numai pentru posesorii de card de fidelitate. La ora actuală, în piaţă sunt aproape 80.000 de carduri emise de Eldi”, a declarat Sandor Csongor.

Eldi Brutăria în cifre

Cifră anuală de afaceri – peste 10 milioane de euro

Producţie – 700 tone lunar

55 de magazine proprii

Peste 500 de clienți – puncte rețele internaționale

Peste 400 de clienți locali

Peste 30 de distribuitori la nivel național

Lider pe piața de profil din județul Mureș

Prezență permanentă în topul național de profil

Florin Marcel SANDOR

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE