Apel lansat de Compania Aquaserv: “Canalizarea nu este coş de gunoi!” Recomandări zi de zi
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 1430 Vizualizări

Apel lansat de Compania Aquaserv: “Canalizarea nu este coş de gunoi!”

Compania Aquaserv atrage atenția că sistemele de canalizare sunt destinate exclusiv preluării apelor uzate menajere (ape rezultate din activități menajere, igienico-sanitare, metabolismul uman) și a apelor pluviale. Utilizarea necorespunzătoare a rețelelor de canalizare duce la o creștere a costurilor de întreținere a acestora, costuri suportate indirect de toți membrii comunității.

Pentru a evita înfundarea instalației dumneavoastră de canalizare, nu aruncați în toaletă sau în chiuvetă deșeuri destinate containerului de gunoi: deșeuri menajere, resturi alimentare, deșeuri din plastic, metal, hârtie, carton, sticlă, materiale textile, servețele umede, deșeuri periculoase și deșeuri rezultate din construcții. Dacă nu respectaţi aceste sfaturi, acțiunile dumneavoastră vor cauza blocarea parțială sau totală a conductelor de canalizare și a stațiilor de pompare a apelor uzate. Efectul blocajelor este resimțit, în primul rând, tot de locuitorii din zonă, urmare a refulării apelor reziduale, așadar vă rugăm să luați măsuri concrete pentru a preveni aceste evenimente neplăcute!

Mai mult, neutilizarea corespunzătoare a sistemelor de canalizare duce la scăderea duratei de viață a întregii infrastructuri de canalizare, de la racorduri, colectoare, stații de pompare, până la stații de epurare și la creșterea costurilor de mentenanță cu schimbarea pompelor distruse, creșterea frecvenței intervențiilor asupra rețelelor și perturbarea funcționalității proceselor tehnologice de epurare a apelor uzate.

Prin urmare, aceste activități cauzează disconfort imediat, dar duc și la creșterea tarifului de canalizare, urmare a creșterii costurilor de întreținere a sistemelor de canalizare, efecte resimțite de toți utilizatorii!

Preocuparea și atenția vizavi de deșeurile pe care le generăm și o schimbare de comportament – spre exemplu colectarea și predarea uleiului alimentar uzat pentru reciclare – pot ține la distanță mirosurile neplacute degajate din canalizare, înfundarea racordurilor sau refularea apei uzate în stradă sau în locuințe.

Compania Aquaserv are un program regulat de mentenanță preventivă a canalizării, pentru a evita blocajele și refularea apei uzate din canalizare. De asemenea, încurajează populaţia să semnaleze eventualele disfuncţionalităţi apărute în reţeaua de distribuţie apă potabilă sau în reţeaua de canalizare, la următoarele numere de telefon:

  • Târgu-Mureş – 0265-208.888 sau 08.008.208.888 TelVerde (în reţeaua Romtelecom).
  • Reghin – 0265-512.800
  • Sighişoara – 0265-772.351
  • Luduş – 0265-411.425 sau 0265-411.485
  • Târnăveni – 0265-446.197 sau 0265-441.035

Vă mulţumim pentru înţelegere!

(Comunicat de presă, SC Compania Aquaserv SA)

 

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE