Share

Home / Slider / Câţi români au sunat la 112 în 2019. Numărul apelurilor non-urgente, în scădere

Câţi români au sunat la 112 în 2019. Numărul apelurilor non-urgente, în scădere

Biroul de presă al Serviciului de Telecomunicaţii Speciale (STS) a publicat, în urmă cu câteva zile, un comunicat în care se precizează că în perioada 1 ianuarie – 1 iulie 2019 numărul apelurilor non-urgente a scăzut sub 50 de procente din numărul total de apeluri recepţionate la numărul de urgenţă 112.

Redăm, în rândurile de mai jos, conţinutul integral al comunicatului:

“Urmare a solicitărilor primite, referitoare la numărul apelurilor recepționate la numărul de urgență 112, vă informăm următoarele:

Pentru prima dată de la înființarea Serviciului de urgență 112, în anul 2019, numărul apelurilor non-urgente a scăzut sub 50%. Numărul total al apelurilor primite la Serviciul de urgență 112 de la începutul anului până la data de 1 iulie 2019 este de 5.715.753, dintre care 2.989.280 au fost apeluri urgente și 2.726.473 au fost apeluri non-urgente.

În perioada 20 iulie 2019 – 31 iulie 2019, la numărul unic de urgență 112 s-a înregistrat un număr total de 403.886 apeluri, din care 192.751 au reprezentat apeluri non-urgente.

În perioadele solicitate spre informare, respectiv 20-25 iulie 2019 și 26-31 iulie 2019, datele statistice arată că la numărul unic 112 au fost efectuate:
– un număr de 196.332 apeluri, din care 95.701 au fost apeluri non-urgente, în perioada 20-25 iulie 2019;
– un număr de 207.554 apeluri, din care 97.050 au fost apeluri non-urgente, în perioada 26-31 iulie 2019.

Un număr însemnat de apeluri non-urgente au fost apeluri recepționate de pe cartele neidentificabile.

În ceea ce privește aplicația „APEL 112”, în momentul de față, aplicația are un total de 145.640 descărcări, astfel:
– 787 descărcări în perioada 20-25 iulie 2019;
– 122.071 descărcări în perioada 26-31 iulie 2019.

Aplicația „APEL 112” are în continuare un număr mare de descărcări, cele mai multe fiind în data de 26 iulie 2019, respectiv 40.134.

Scăderea numărului apelurilor non-urgente se datorează în primul rând cetățenilor, care au înțeles că este important să sune la 112 doar când au o urgență.

Vă mulțumim și vă rugăm să sunați la 112 doar când aveți o urgență!”

(Redacţia)

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regurile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

De asemenea, verificati

Măsuri benefice pentru pacienți, noutăți aduse de Contractul cadru

Pacienții cronici vor avea la dispoziție o perioadă mai lungă de timp în care să …

Share
Share