Home / Business / Adminsitrator provizoriu la Administrativ Serv SRL Luduș

Adminsitrator provizoriu la Administrativ Serv SRL Luduș

În anul 2019, Consiliul Local Luduș a aprobat, prin Hotărârea Consiliului Local nr. 10 Raportul privind numirile finale pentru poziția de membru în Consiliul de Administrație (CA) al societății Administrativ Serv Luduș SRL.
În aceeași hotărâre, au fost cuprinși membri în Consiliul de Administraţie, iar Sorinel Tripon a fost numit în funcția de membru, pe o perioadă de patru ani, dar după puțin timp, Sorinel Tripon și-a prezentat demisia din funcție începând cu 22 iulie 2019.
În această situație, consilierul juridic Mihai Paul Precup spune că „Portivit articolului 4.2. din Actul constitutiv al societății Adminsitrativ Serv Luduș, asociatul unic are competențe privind numirea și revocarea în condițiile legii a administratorilor, iar articolul 5.2. prevede că societatea comercială este condusă și administrată de către un Consiliu de Administrație compus din 3 (trei) membri persoane fizice, cu experiență în activitatea de administrare/management a/ al unor întreprinderi publice profitabile sau a/ al unor societăți comerciale profitabile din domeniul de activitate al Societății Administrativ Serv Luduș SRL”.

O nouă numire

Printr-un Proiect de hotărâre aprobat în ședința ordinară a Legislativului local din 30 iulie 2019, consilierii locali au aprobat în funcția de administrator provizoriu în Consiliul de Administrație al Administrativ Serv Luduș SRL pe Ovidiu-Tănase Baghiu pentru un mandat de patru luni, cu posibilitatea prelungirii, pentru motive temeinice, până la maximum șase luni, de la data semnării contractului de mandat. A fost aprobată și remunerația administratorului, care va fi formată dintr-o indemnizație fixă în cuantum de 500 de lei brut/lună. În același proiect de hotărâre, aleșii locali au aprobat forma contractului de mandat ce va fi încheiat cu persoana desemnată.
Primarul Cristian Moldovan a fost împuternicit de Consiliul Local să semneze contractul de mandat, actul constitutiv actualizat, precum și orice alte documente necesare în vederea ducerii la îndeplinire a proiectului de hotărâre, iar Liviu Popa – Vasile a fost mandatat să efectueze demersurile necesare la Registrul Comerțului, conform prevederilor Hotărârii Consiliului Local Luduș.

Ioan A. BORGOVAN

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regulile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

De asemenea, verificati

Obligativitatea purtării măștii la Ibănești

Comitetul Local Pentru Situații de Urgență Ibănești a hotărât în cursul zilei de vineri,7 august 2020,  …