Home / Joburi / Angajări importante la Servicul de Ambulanță Județean Mureș!

Angajări importante la Servicul de Ambulanță Județean Mureș!

Distribuie

Servicul de Ambulanță Județean Mureș organizează concurs pentru ocuparea funcțiilor contractuale de conducere temporar vacante de director medical, director economic, director tehnic și asistent șef, anunță Monitorul Oficial.

Pentru a putea participa la concurs pentru postul de director medical, candidații au nevoie de diplomă de licență în domeniul medicină, specializarea medicină, să fie confirmați cel puțin medic specialist, să aibă minimum 3 ani de vechime în specialitatea respectivă și să fie absolvenți ai unui curs de perfecționare în domeniul managementului organizat de o instituție acreditată, din țară sau străinătate sau studii de masterat în domeniul management sanitar sau titlul de doctor în management.

Toate posturile sunt de conducere

Pentru a putea participa la concurs pentru postul de director economic, candidații au nevoie să fie absolvenți de învățământ universitar de lungă durată cu diplomă de licență sau echivalentă în profil economic, să aibă cel puțin 6 ani și 6 luni vechime în specialitatea studiilor și să dețină certificatul de atestare a cunoștințelor dobândite în domeniul Sistemului european de conturi, precum și de cunoaștere a reglementărilor europene în domeniu.

Pentru a putea participa la concurs pentru postul de director tehnic, candidații au nevoie să fie absolvenți de învățământ universitar de lungă durată cu diplomă de licență sau echivalentă în profil tehnic, să aibă cel puțin 3 ani vechime în specialitatea studiilor și să fie absolvenți ai unui curs de perfecționare în domeniul managementului organizat de o instituție acreditată, din țară sau străinătate, sau studii de masterat în domeniul management sanitar sau titlul de doctor în management.

Pentru a putea participa la concurs pentru postul de asistent șef, candidații trebuie să fie asistenți medicali generaliști principali, să aibă cel puțin 5 ani vechime ca asistent medical în servicii de ambulanță și să fie absolvenți ai unui curs de perfecționare în domeniul managementului organizat de o instituție acreditată, din țară sau străinătate, sau studii de masterat în domeniul management sanitar sau titlul de doctor în management.

Dosarele de concurs se pot depune la sediul instituției până în 1 octombrie, între orele 10.00-14.00.

Relații suplimentare se pot obține la numărul de telefon 0265 213 061, la avizier sau pe site-ul www.ambulantamures.ro.

 

De asemenea, verificati

Interviu. Asociația Caritas-peste trei decenii de angajament social în slujba comunității. Află ce servicii oferă

Distribuie Asociația Caritas Alba Iulia este o organizație neguvernamentală, înființată în anul 1990 de Arhiepiscopia …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regulile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 120 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.