Home / Administratie / Organigrama Primăriei Luduș, modificată

Organigrama Primăriei Luduș, modificată

Prin referatul de aprobare nr. 39040/18 septembrie 2019, primarul orașului Luduș, Cristian Moldovan, a propus modificarea organigramei și a statului de funcții al aparatului de specialitate al primarului pentru anul 2019.
Ca argument, Cristian Moldovan face cunosute prevederile art. 610 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ: „Autoritățile și instituțiile publice au obligația ca în termen de maximum 120 de zile de la intrarea în vigoare a titlului II al părții a VI-a să stabilească funcția publică/ funcțiile publice prin shimbarea denumirii funcțiilor publice de execuție care au în atribuțiile postului activități de achiziție publică mai mult de 50% sau prin transformarea ori înființarea unei/unor funcții publice de consilier achiziții publice în situația în care nu există funcții publice de execuție cu atribuții aferente activității de achiziții publice mai mult de 50%”. În această situație, Anca Năsăudean, șef Serviciu „Investiții, Achiziții și Domeniu Public” a informat Executivul Primăriei orașului Luduș că în cadrul Serviciului își desfășoară activitatea două persoane care sunt implicate în servicii de achiziție publică în proporție mai mare de 50% din atribuțiile aferente funcției publice: Florina Emilia Grama, în prezent inspector, clasa I, grad profesional superior în cadrul Compatrimentului „Implementarea proiectelor” și Ghorghe Radu Căuaci, inspector, clasa I, grad profesional superior în cadrul Compartimentului „Investiții și Achiziții”.
În același act normativ, Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019, este prevăzut ca în termen de maximum 120 de zile de la data intrării în vigoare a respectivului act normativ, autoritățile publice locale au bobligația de a stabili funcția publică specifică de secretar general al unității administrativ teritoriale, prin transformarea funcției publice generale de secretar al unității administrativ-teritoriale, funcție deținută de jurista Eugenia Giurgea.
În același referat de aprobare, primarul Cristian Moldovan a propus mutarea postului contractual vacant de muncitor calificat I din cadrul Direcției „Drumuri, Intervenții-Transport și Zone Verzi” – Compartimentul „Drumuri, Intervenții”, în cadrul Serviciului Voluntar pentru Situații de Urgență – Compartimentul „Situații de Urgență”.
Proiectul de hotărâre a fost întocmit și cu girul raportului de specialitate întocmit de consilierul BFCRU, Delia-Maria Străin și al Comisiilor de specialitate ale Consiliului local. Prin modificările făcute nu se afectează numărul maxim de posturi al aparatului de specialitate al primarului orașului Luduș, stabilit la 130 de posturi și comunicate de către Instituția Prefectului – Județul Mureș prin adresa 5262/SVII/9 aprilie 2019.
Prezentat în ședința ordinară de lucru a Consiliului Local Luduș din 24 septembrie 2019, proiectul de hotărâre privind modificarea organigramei și a statutului de funcții pentru aparatul de specialitate al primarului orașului Luduș a fost aprobat în unanimitate de aleșii locali.

Ioan A. BORGOVAN

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regulile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

De asemenea, verificati

Amendă pentru incendiere de deșeuri într-o localitate mureșeană

Reprezentanții Gărzii de Mediu Mureș au informat miercuri, 25 noiembrie, faptul că în urma unei …