Ședința lunii octombrie în Consiliul Local Luduș Administratie
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 545 Vizualizări

Ședința lunii octombrie în Consiliul Local Luduș

Ședința ordinară a Consiliului Local Luduș aferentă lunii octombrie a avut loc, conform planificării, marți 29 octombrie, de la ora 14.00, în sala de ședințe a Primăriei orașului Luduș.

Maria Tac, secretara Consiliului Local, a convocat aleșii locali cu Dispoziția primarului Cristian Moldovan nr. 660 din 23 octombrie 2019. Ordinea de zi a cuprins următoarele proiecte: Aprobarea procesului verbal de la ședința ordinară a Consiliului local Luduș din data de 24 septembrie 2019 și de la ședința extraordinară din data de 10 octombrie 2019; Proiectul de hotărâre privind alipirea a două imobile aparținând Orașului Luduș; Proiectul de hotărâre privind încetarea aplicabilității hotărârii nr. 122 din 29 august 2017; Încetarea aplicabilității hotărârii nr. 169 din 27 noiembrie 2018; Achiziționarea unui teren situat în orașul Luduș în suprafață de 1000  m.p pentru amenajarea unui spațiu de recreere; Avizarea „Protocolului de colaborare pentru acoperirea costurilor pentru deșeurile care fac obiectul răspunderii extinse a producătorului din județul Mureș”; prelungirea a trei contracte de închiriere; Repartizarea unei locuințe în strada Zăvoiului; Prelungirea a 12 contracte de concesiune ; Declanșarea procedurii de selecție pentru ocuparea unei poziții de membru în Consiliul de Administrație al societății Administrativ Serv Luduș SRL; Aprobarea protocolului de colaborare între Primăria orașului Luduș și Asociația „Crescătorilor de Păsări și Animale Mici 2011”; Stabilirea normativului de cheltuieli cu combustibilul pentru un autoturism din dotarea Poliției Locale; Acordarea a trei indemnizații pentru îngrijirea bolnavilor cu handicap grav; Aprobarea Strategiei de dezvoltare a serviciilor sociale la nivelul orașului Luduș pentru perioada 2020-2025; Aprobarea contului de execuție a bugetului de venituri și  cheltuieli al orașului Luduș pe trim. III 2019; Rectificarea bugetului local; Instituirea unor facilități fiscale și aprobarea procedurii de anulare a accesoriilor aferente obligațiilor bugetare restante la data de 31 decembrie 2018 inclusiv, datorate bugetului local de către contribuabilii din oraș.

Vom reveni cu amănunte după aprobarea proiectelor de hotărâre.

Ioan A. BORGOVAN

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE