Share

Home / Administratie / Consiliul Județean Mureș angajează șef la Serviciul Urbanism

Consiliul Județean Mureș angajează șef la Serviciul Urbanism

Consiliul Județean Mureș anunță organizarea concursului de ocupare, prin  recrutare, a funcției publice de conducere vacantă de Șef Serviciu Urbanism la Direcția Amenajare Teritoriu și Urbanism, din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Județean Mureș.

Denumirea funcției publice vacante:

Șef Serviciu Urbanism clasa I grad II la Direcția Amenajare Teritoriu și Urbanism, din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Județean Mureș.

Condiţiile de desfăşurare a concursului de ocupare, prin recrutare, a funcției publice de conducere vacantă de Șef Serviciu Urbanism la Direcția Amenajare Teritoriu și Urbanism, din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Județean Mureș:

Concursul se va desfăşura la sediul Consiliului Judeţean Mureş, Piaţa Victoriei nr.1, din municipiul Târgu  Mureş, judeţul Mureş.

Proba scrisă se va desfăşura în data de: 19 decembrie 2019, ora 1100;

Interviul se susţine într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise. Data şi ora susţinerii interviului se afişează odată cu rezultatele la proba scrisă.

Dosarele de concurs se vor depune în perioada:  15.11.2019 – 04.12.2019 la sediul Consiliului Județean Mureș – Târgu Mureș, Piața Victoriei nr.1.

Condiţiile de participare la concursul de ocupare, prin recrutare, a funcţiei publice de conducere vacantă de Șef Serviciu Urbanism la Direcția Amenajare Teritoriu și Urbanism, din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Județean Mureș.

Pentru a participa la concursul de ocupare, prin recrutare, a funcţiei publice de conducere, candidații trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii, prevăzute de art.465, alin.(1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ:

să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;

să cunoască limba română, scris şi vorbit;

să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;

să aibă capacitate deplină de exerciţiu;

să fie apt din punct de vedere medical să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie;

să îndeplinească condiţiile de studii prevăzute la pct.2 şi condiția de vechime în specialitate de minim 5 ani prevăzută de art.468 alin.(2) lit. a) din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ pentru ocuparea funcţiilor publice de șef serviciu;

să îndeplinească condiţiile specifice, conform fişei postului, pentru ocuparea acestei funcţii publice;

să nu fi fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;

să nu le fi fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;

să nu fi fost destituită dintr-o funcţie publică sau să nu-i fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;

să nu fi fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.

Condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei:

A) studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în următoarele domenii de licență (DL) și specializări (S) – conform HG nr.326/2019, inclusiv echivalente ale acestora, conform structurii instituţiilor de învăţământ superior şi specializărilor /programelor de studii universitare la momentul absolvirii.

DL:  arhitectură                     –  S: arhitectură;

DL: urbanism.

B) studii universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice.

C) vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice de minimum 5 ani.

Persoanele interesate pot solicita informații suplimentare la Serviciul Resurse Umane din aparatul de specialitate al Consiliului Județean Mureș – cam.61, tel.0265263211, interior 1236, dl. Petruța Oroian Lucian sau prin e-mail la adresa cjmures@cjmures.ro.

(Comunicat de presă, CJMureș)

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regulile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

De asemenea, verificati

Campanie de informare pentru prevenirea furturilor din locuințe, desfășurată de IPJ Mureș

La nivel național se derulează campania ”Hoții îți invadează intimitatea”, în baza parteneriatului între Inspectoratul …

Share
Share