Home / Administratie / Consiliul Județean Mureș angajează șef la Serviciul Urbanism

Consiliul Județean Mureș angajează șef la Serviciul Urbanism

Distribuie

Consiliul Județean Mureș anunță organizarea concursului de ocupare, prin  recrutare, a funcției publice de conducere vacantă de Șef Serviciu Urbanism la Direcția Amenajare Teritoriu și Urbanism, din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Județean Mureș.

Denumirea funcției publice vacante:

Șef Serviciu Urbanism clasa I grad II la Direcția Amenajare Teritoriu și Urbanism, din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Județean Mureș.

Condiţiile de desfăşurare a concursului de ocupare, prin recrutare, a funcției publice de conducere vacantă de Șef Serviciu Urbanism la Direcția Amenajare Teritoriu și Urbanism, din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Județean Mureș:

Concursul se va desfăşura la sediul Consiliului Judeţean Mureş, Piaţa Victoriei nr.1, din municipiul Târgu  Mureş, judeţul Mureş.

Proba scrisă se va desfăşura în data de: 19 decembrie 2019, ora 1100;

Interviul se susţine într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise. Data şi ora susţinerii interviului se afişează odată cu rezultatele la proba scrisă.

Dosarele de concurs se vor depune în perioada:  15.11.2019 – 04.12.2019 la sediul Consiliului Județean Mureș – Târgu Mureș, Piața Victoriei nr.1.

Condiţiile de participare la concursul de ocupare, prin recrutare, a funcţiei publice de conducere vacantă de Șef Serviciu Urbanism la Direcția Amenajare Teritoriu și Urbanism, din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Județean Mureș.

Pentru a participa la concursul de ocupare, prin recrutare, a funcţiei publice de conducere, candidații trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii, prevăzute de art.465, alin.(1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ:

să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;

să cunoască limba română, scris şi vorbit;

să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;

să aibă capacitate deplină de exerciţiu;

să fie apt din punct de vedere medical să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie;

să îndeplinească condiţiile de studii prevăzute la pct.2 şi condiția de vechime în specialitate de minim 5 ani prevăzută de art.468 alin.(2) lit. a) din OUG nr.57/2019 privind Codul administrativ pentru ocuparea funcţiilor publice de șef serviciu;

să îndeplinească condiţiile specifice, conform fişei postului, pentru ocuparea acestei funcţii publice;

să nu fi fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;

să nu le fi fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;

să nu fi fost destituită dintr-o funcţie publică sau să nu-i fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;

să nu fi fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.

Condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei:

A) studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în următoarele domenii de licență (DL) și specializări (S) – conform HG nr.326/2019, inclusiv echivalente ale acestora, conform structurii instituţiilor de învăţământ superior şi specializărilor /programelor de studii universitare la momentul absolvirii.

DL:  arhitectură                     –  S: arhitectură;

DL: urbanism.

B) studii universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice.

C) vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice de minimum 5 ani.

Persoanele interesate pot solicita informații suplimentare la Serviciul Resurse Umane din aparatul de specialitate al Consiliului Județean Mureș – cam.61, tel.0265263211, interior 1236, dl. Petruța Oroian Lucian sau prin e-mail la adresa cjmures@cjmures.ro.

(Comunicat de presă, CJMureș)

 

De asemenea, verificati

Investiție de 2 milioane de euro pentru extinderea unei rețele de apă din zona Târnavei Mici

Distribuie Conducerea Primăriei Comunei Bahnea a demarat, în data de 9 aprilie 2024, o licitație …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regulile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 120 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.