Concurs pentru funcția de arhitect șef al Județului Mureș Administratie
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 1615 Vizualizări

Concurs pentru funcția de arhitect șef al Județului Mureș

Consiliul Județean Mureș anunță organizarea concursului de ocupare, prin recrutare, a funcției publice de conducere vacante de arhitect-șef la Direcția Amenajare Teritoriu și Urbanism din aparatul de specialitate al Consiliului Județean Mureș.

Denumirea funcției publice vacante: Arhitect-șef, clasa I, gradul II la Direcția Amenajare Teritoriu și Urbanism din aparatul de specialitate al Consiliului Județean Mureș.

Condiţiile de desfăşurare a concursului de ocupare, prin recrutare, a funcției publice de conducere vacante de arhitect-șef la Direcția Amenajare Teritoriu și Urbanism din aparatul de specialitate al Consiliului Județean Mureș:

Concursul se va desfăşura la sediul Consiliului Judeţean Mureş, Piaţa Victoriei nr.1, din municipiul Târgu Mureş, judeţul Mureş.

Proba scrisă se va desfăşura în data de: 6 februarie 2020, ora 11 00. Interviul se susţine într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.

Data şi ora susţinerii interviului se vor afişa odată cu rezultatele la proba scrisă.

Dosarele de concurs se pot depune în perioada: 6 ianaurie 2020 -27 ianaurie 2020 la sediul Consiliului Județean Mureș – Târgu Mureș, Piața Victoriei nr. 1.

Condiţiile de participare la concursul de ocupare, prin recrutare, a funcţiei publice de conducere vacante de arhitect-șef la Direcția Amenajare Teritoriu și Urbanism din aparatul de specialitate al Consiliului Județean Mureș:

Pentru a participa la concurs candidații trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii, prevăzute de articolul 465, alineatul (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ:

a) să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;

b) să cunoască limba română, scris şi vorbit;

c) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniţi;

d) să aibă capacitate deplină de exerciţiu;

e) să fie apt din punct de vedere medical să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie;

f) să îndeplinească condiţiile de studii prevăzute la punctul 2 şi condiția de vechime în specialitate de minim 7 ani prevăzută de articolul 468, alineatul (2), litera b) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ;

g) să îndeplinească condiţiile specifice (prevăzute la punctul 2), conform fişei postului, pentru funcţia publică de arhitect șef;

h) să nu fi fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;

i) să nu îi fi fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;

j) să nu fi fost destituită dintr-o funcţie publică sau să nu-i fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;

k) să nu fi fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.

Condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei:

a) studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în următoarele domenii de licență (DL) – conform Hotărârii Guvernului nr. 326/2019, inclusiv echivalente ale acestora, conform structurii instituţiilor de învăţământ superior şi specializărilor /programelor de studii universitare la momentul absolvirii: de arhitect diplomat sau urbanist diplomat; de arhitect sau urbanist absolvent cu licenţă şi master ori studii postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului;

b) studii universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;

c) să fie specialişti atestaţi de Registrul urbaniştilor din România;

d) să aibă o vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice de minimum 7 ani.

Persoanele interesate pot solicita informații suplimentare la Serviciul Resurse Umane din aparatul de specialitate al Consiliului Județean Mureș – camera 61, telefon 0265-263.211, interior 1234, doamna Doina-Teodora Radu sau prin e-mail la adresa cjmures@cjmures.ro.

(www.cjmures.ro)

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE