Home / Agricultura / Conferința anuală DAFCOCHIM Agro: Nufarm, cu focus pe fermier

Conferința anuală DAFCOCHIM Agro: Nufarm, cu focus pe fermier

Peste 250 de fermieri, reprezentanți ai furnizorilor de inputuri pentru agricultură, managementul și o parte din echipa DAFCOCHIM Agro și-au dat întâlnire la Conferința Anuală a DAFCOCHIM Agro, o conferință upgradată și organizată într-un format mai prietenos, mai uman și mai puțin tehnic, la Saliris Resort din localitatea Egerszalók, Ungaria.

Pe oaspeți i-a întâmpinat dr. ing. Gheorghe Boțoman, consultant tehnic al DAFCOCHIM Agro și un moderator – fin cunoscător al domeniului agricol și al participanților la Conferința Anuală DAFCOCHIM Agro. Ne-a anunțat apoi că cei doi acționari ai DAFCOCHIM, Liviu Cojoc și Radu Fodor vor deschide și închide conferința, într-o simetrie perfectă.

Liviu Cojoc, directorul general și acționarul majoritar al DAFCOCHIM Group, le-a dezvăluit colaboratorilor săi un pas important al grupului de firme, și anume separarea activității de agricultură de cea de distribuție produse chimice.



Reprezentanții companiilor ADAMA, AZOMUREȘ, BASF, Bayer, Belchim Crop Protection, Borealis L. A. T, CORTEVA Agroscience, FMC, KWS, Limagrain, Nufarm, Summit Agro, Syngenta și TIMAC Agro ne-au adus noutățile din domeniu și ne-au oferit o perspectivă actualizată a viitorului agribusiness-ului pe plan global.

Fermierii au subliniat buna colaborare pe care o au cu DAFCOCHIM Agro, compania care le este partener, creditor și furnizor de informații, produse, soluții și tehnologii de ultimă oră.

 

Daliana Ast – director național de vânzări al Nufarm România – a subliniat, în emoționanta prezentare relația specială născută și cimentată în cei 13 ani de colaborare cu DAFCOCHIM.

„Ce reprezintă DAFCOCHIM pentru compania Nufarm? Este interfața Nufarm în relația cu dvs. Reprezintă, dacă aș putea spune așa, ambasadorul Nufarm în teritoriu. Pentru mine, personal, DAFCOCHIM reprezintă o relație de 25 de ani. Înseamnă o relație de suflet, înseamnă prietenie, înseamnă respect, înseamnă lucruri construite împreună. Și cu asta am dezvăluit faptul că am „îmbătrânit” în această industrie. Am 25 de ani de industrie, din care 13 ani în Nufarm. Am avut în această industrie, să zic așa, două iubiri: prima s-a numit Oltchim, a doua se numește Nufarm. În ambele companii am fost și am construit împreună cu DAFCOCHIM. Pentru mine, compania DAFCOCHIM este mai mult decât un partener. Este un prieten, este o relație de suflet, este o companie de la care, în decursul acestor 25 de ani am învățat foarte multe lucruri. Și, în primul rând, am învățat să vă iubesc pe dumneavoastră, fermierii transilvăneni, și să vă respect. Vă respect și îmi sunteți foarte aproape de suflet”, a fost mesajul Dalianei Ast.

Nufarm este de 13 ani în România, dar a reușit să omologheze produse și să aibă tehnologii complete pentru cele mai importante culturi, cereale păioase, porumb, rapiță, dar și pentru culturile speciale.

“Politica noastră și focusul nostru este fermierul. Suntem aproape de dumneavoastră prin partenerii noștri, prin distribuitori și încercăm să aducem soluții cât mai personalizate pe nevoia dumneavoastră. Știți mai bine decât mine, cel mai bun produs este acela care se pliază pe nevoile dumneavoastră la momentul potrivit. Vom veni în continuare cu soluții personalizate pe nevoile dumneavoastră”, a punctat directorul național de vânzări al Nufarm.

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regulile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

De asemenea, verificati

Mai multe publicații locale îi cer lui Ludovic Orban declararea presei drept domeniu de interes strategic și câteva măsuri de sprijin

Stimate domnule Ludovic Orban, Având în vedere că: mass-media și publicitatea sunt domeniile care resimt …