Home / Business / Topul Firmelor Mureșene. Milkpact, de la ciocolată și glazuri, la cuverturi și glazuri

Topul Firmelor Mureșene. Milkpact, de la ciocolată și glazuri, la cuverturi și glazuri

Distribuie

Cotidianul Zi de Zi vă propune un serial de prezentare a celor mai competitive societăți din județul Mureș, incluse în cea de-a 26-a ediție a Catalogului Topul Firmelor Mureșene, publicație editată și prezentată în anul 2019 de Camera de Comerț și Industria a Județului Mureș, cu ocazia tradiționalului eveniment de business intitulat ”Gala Topul Firmelor Mureșene”.

La categoria ”Intreprinderi mici”, secțiunea ”1082 – Fabricarea produselor din cacao, a ciocolatei și a produselor zaharoase” locul 1 a fost atribuit societății Milkpact SRL Livezeni.

Afaceri de 7 milioane de lei în 2018

Potrivit portalului www.listafirme.ro, societatea s-a înființat în luna iulie 1994, are ca obiect de activitate ”fabricarea produselor din cacao, a ciocolatei și a produselor zaharoase” și este deținută de Ioan Biro și Belkovits Eva, în timp ce în dreptul numelor administratorilor figurează Ioan Biro și Belkovits Laszlo.

Firma a avut o cifră de afaceri de 6,8 milioane de lei în 2017 și de 7 milioane de lei în 2018, profit net de 606.750 de lei în 2017 și de 685.079 de lei în 2018, precum și un număr mediu de angajați de 18 în 2017, și 17 în 2018.

Fabrica din Livezeni, inaugurată în 2006

Conform paginii web a societății, www.milkpact.ro, firma a fost înființată ca o societate mixtă româno-olandeză cu capital integral privat, ideea de la care a pornit investiția fiind ”un produs de nișă în primă apariție la acel moment pe piața din România: glazura de ciocolată folosită la confecționarea înghețatei brichetate.”

”Activitatea de producție a fost inaugurată în aprilie 1995, când s-a livrat prima cantitate de glazură de ciocolată către o fabrică de înghețată din România. În anii următori societatea și-a diversificat producția, ajungându-se ca, pe lângă sortimentele de glazuri pentru înghețată din gama ”Icepact” să se producă cuverturile ”Patipact” pentru cofetării, precum și cremele tartinabile din gama ”Paticrem”, se menționează pe site-ul firmei.

Conform aceleiași surse, creșterea constantă a vânzărilor a impus extinderea corespunzătoare a capacității de producție și astfel din anul 2006 activitatea a fost relocată într-o construcție industrială nouă, realizată în localitatea Livezeni.

”Fabrica nouă a firmei Milkpact, realizată prin utilizarea soluțiilor moderne de construcție, a permis optimizarea fluxului tehnologic și introducerea metodelor eficiente de control calitativ, respectiv creșterea productivității, concomitent cu asigurarea unei flexibilități pentru realizarea gamei mărite de produse. Clădirea cuprinde spații de producție, depozite frigorifice, spații anexe producției, birouri, corpuri sanitare, etc., pe o suprafață totală de 1.600 de metri pătrați, asigurând o capacitate totală anuală de 2.500 de tone produs finit. Producția se desfășoară în spații amenajate corespunzător activităților de industrie alimentară și în conformitate cu legislația națională și comunitară privind igiena și siguranța produselor alimentare”, se precizează pe pagina web www.milkpact.ro.

Gamă diversificată de produse

În ceea ce privește produsele Milkpact, pentru a face față unei competiții crescânde, pentru a lărgi baza de desfacere a produselor și pentru a penetra segmente de piață suplimentare, s-au dezvoltat aproape în fiecare an noi categorii de produse, ca de exemplu: glazurile de fructe pentru înghețată, cuverturile de cacao pentru biscuiți și napolitane, cuverturile pentru bomboane de ciocolată, glazurile albe cu arome exotice pentru înghețată, cuverturile de cacao și albă pentru cofetării și patiserii, cremele tartinabile cu cacao, arahide și alune, cremele termostabile și, în cele din urmă, regina produselor pe segmentul de cofetărie: ciocolata. În prezent, societatea are peste 50 de produse standard împărțite în patru grupe principale: ciocolată, cuverturi, glazuri și creme.

”Toate aceste produse au fost create pe baza unor rețete proprii, au fost testate în laborator, se realizează cu materii prime selecționate, și în final au trecut de cel mai important criteriu practic: cel al utilizării de către clienții noștri”, se arată pe site-ul firmei.

Pentru asigurarea calității corespunzătoare a produselor cât și pentru eliminarea apariției neconformităților în procesul de producție, societatea a implementat și s-a certificat în utilizarea sistemelor HACCP și ISO 22000.

”De asemenea, în cadrul activităților sale, firma promovează în mod asumat o atitudine pro ecologică și cu aplicarea principiilor de responsabilitate socială”, se mai precizează pe pagina web a societății.

Alex TOTH

 

 


Citește și despre proiectul „Cu ochii larg deschişi”:

 

Cinci docufiction despre căderea și ridicare din abuzul de droguri

 

Sticker/Cine sunt eu? – o parabolă a pierderii identității din cauza drogurilor

 

”Dealerul morții”, evadare din ”infernul drogurilor”

 

Clean-up. Curajul Mădălinei

 

Povestea lui Mircea

 

Povestea Melaniei, nevoia de iubire şi atenţie satisfăcută cu droguri

   

De asemenea, verificati

Raportul anual al rectorului UMFST ”George Emil Palade” Târgu Mureș

Distribuie Prezentarea Raportului anual al Rectorului Leonard Azamfirei privind starea Universității de Medicină, Farmacie, Științe …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regulile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 120 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.