IMPORTANT! Program limitat cu publicul la Serviciul de Evidență a Persoanelor Târgu-Mureș
24 martie 2020Conducerea Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Târgu-Mureș informează cetățenii că începând cu data de 24 martie activitatea de deservire a publicului va fi limitată în intervalul orar 10.00 – 14.00, fiind soluționate exclusiv cererile persoanelor care solicită emiterea actului de identitate în baza programării online.
”Informăm cetățenii cu privire la faptul că vizele de reședință și actele de identitate care expiră în perioada stării de urgență vor fi valabile până la sfârșitul acesteia, potrivit prevederilor articolului 14 din Decretul nr. 195/2020 conform căruia se menține valabilitatea documentelor eliberate de autoritățile publice care expiră pe perioada stării de urgență. Pentru informații suplimentare, ne puteți contacta la numărul de telefon 0265-250.391”, a precizat Claudiua Trif, director executiv al Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Târgu-Mureș.
(Redacția)
Lasă un comentariu