Centrul Medical Galenus, servicii setate față de nevoile pacienților, în contextul pandemiei Covid-19 Sanatate
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 479 Vizualizări

Centrul Medical Galenus, servicii setate față de nevoile pacienților, în contextul pandemiei Covid-19

Reprezentanții Centrului Medical Galenus anunță prin intermediul unui comunicat de presă faptul că au făcut investiții considerabile în infrastructura IT, în infrastructura medicală și personal, pentru a putea acomoda necesitățile locale în ce privește testarea Covid-19.

„De la 5-10 testări pe zi, am identificat și adresat zilnic nevoi majore în cadrul populației care nu era suspectă Covid-19, iar politica de preț și politica de atenție la detalii, a permis creșterea fluxului la un nivel de 20 de ori mai mare, deservind astăzi și peste 200 de teste pe zi, chiar și în condițiile de blocaj. Am găsit și am oferit soluții. Limita de bun simț este de 72 de locuri / zi în clinică, și 150 de recoltări în funcție de grupuri și planificare, fie în clinică, fie la sediul beneficiarului (companii, instituții, cluburi sportive, etc.). Prin prisma acestui comunicat dorim totuși să aducem în vedere 2 mesaje care de fapt au stat la baza a ceea ce am construit și dorit când am început prima dată testarea Covid-19 în Tg. Mureș”, a precizat Mihai Dan Fărcaș, Manager General Centrul Medical Galenus.

De la începutul pandemiei Covid-19, reprezentanții Centrului Medical Galenus au setat o grupare a nevoilor pacienților ce doresc să se testeze de Covid-19 în funcție de gradul de punere în pericol al vieții (urgențe medicale, tratamente, instituționalizări, etc.), impactul asupra educației și oportunităților de învățământ (burse de studiu, examene, certificări, schimb de experiență, etc.), impactul asupra activităților sportive (cluburi sportive, competiții sportive, etc.), impactul economic asupra companiilor (testările contacților unui caz pozitiv de covid19, screeningul periodic al angajaților, nevoia de autorizare acces la anumite lucrări, etc.), impactul asupra forței de muncă (plecatul la muncă în alte țări, munca sezonieră, etc.), timp liber și relaxare (vacanțe, sejururi, turism local și extern).În fluxul uzual de programare, Centrul Medical Galenus are 2 canale de comunicare (email covid19@galenus.ro și call-center), precum și prin Facebook, Whatsapp, Email de office,Email de registratură și Email de covid „Ca urmare, chiar dacă sunt peste 8 persoane ce gestionează aceste canale de comunicare, apar suprapuneri, mici blocaje, scăpări, până în pasul de confirmare a orei și zilei programate. O dată ajunși și confirmați totul e clar și fix, nu se întâmplă nici o surpriză din partea noastră. Totuși, cu toată comunicarea și organizarea de până acum, ne-am confruntat cu câteva situații, care am dori să le clarificăm și să atragem maxim atenția asupra lor.Apar zilnic situații în viața omului, inclusiv în cea a unei persoane ce a rezervat loc pentru testare covid. Avem o rată de 10-20% de neprezentări, sau anulări. Înseamnă că sunt oameni cu nevoi din cadrul ierarhiei de mai devreme ce ar putea beneficia de testare, dacă are reveni cu solicitare către noi”, declară Mihai Dan Fărcaș.

Mesaj important către pacienți

Reprezentanții Centrului Medical Galenus transmit un mesaj important pacienților:

Punctele 1) și 2), adică ce ține de Sănătate și Educație sunt fără discuție și aproape Automat acceptate și prioritizate, chiar dacă orarul este plin (necesită confirmare și programare, dar intră pe alt flux)

Punctele 3) și 4), adică activități sportive și mediul de afaceri, primesc atenție specială și se planifică grupuri de lucru.

Punctele 5) și 6), se insistă  asupra unei planificări din timp, nu lăsate pe ultima clipă.

„Mi s-a rupt sufletul în 2 cazuri, de când am început să fiu și eu implicat direct în fluxul operațional al programărilor și coordonării testărilor Covid-19: unul al unei mame ce dorea programarea la testare pentru fetiță în vederea începerii chimioterapiei, care era atât de pregătită „să lupte” pentru un posibil loc de testare, încât atunci când am zis AUTOMAT CĂ DA, îi vom găsi loc, săraca a continuat să ne aducă argumente de ce ar merita loc și unde va urma tratamentul. Nimeni cu urgență medicală nu va fi refuzat și 100% îi vom găsi soluție, cât timp nu există o altă legislație aplicată, sau să fie implicați factori externi. 2 tineri medici ce urmau să înceapă pe bursă schimb de experiență în afară, care după ce au fost refuzați de mai multe laboratoare. După ce au prezentat scopul testării și data plecării, au primit un AUTOMAT DA, l vom găsi soluția și am găsit-o, și aceștia țineau să ne demonstreze prin diplome, cursuri, bursă, că unde urmează să meargă la testare. Nimeni cu scopuri educaționale nu va fi refuzat și 100% îi vom găsi soluție. Vreau să punctez ferm, în balanță cu ce opinii se aruncă în piață uneori, de către cei ce nu țin pasul cu dinamica noastră și nu înțeleg ce facem că:Testările Covid-19 se realizează în circuit separat de fluxul medical uzual. Nu se intersectează nici cu centrul de imagistică, nici cu cabinetul uzual de analize medicale, nici cu ambulatoriu de specialitate și nici cu departamentul de medicina muncii. Îndemnăm în aceste perioade tulburi la înțelegere, la răbdare și respectarea tuturor măsurilor de siguranță impuse de lege și aplicate de Centrul Medical Galenus. Stresul ajunge și apasă și personalul nostru medical, la fel de mult cum apasă în unele situații și pe cei ce ne solicită serviciile. Suntem alături de pacienții noștri, sunt grija noastră, vă rugăm fiți înțelegători”, a subliniat Mihai Dan Fărcaș.

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE