Home / Altele / Netflix în 2020: celebra platformă de streaming se apropie de 200 de milioane de abonați

Netflix în 2020: celebra platformă de streaming se apropie de 200 de milioane de abonați

Numărul de abonați Netflix a crescut cu zece milioane în 2020. Astfel, platforma a ajuns la 193 de milioane de abonați, în timp ce creșterea de venituri a dus bilanțul companiei până la 6,15 miliarde de dolari. Și nu a fost singura veste bună pentru Netflix. Pentru că oamenii oricum au stat mai mult în casă în această perioadă și au consumat conținut media, Netflix și-a micșorat costurile de marketing cu 28% și a cheltuit mai puțin pentru producția de conținut, deoarece platourile de filmare au fost închise. Totuși, potrivit Business Insider, acțiunile Netflix au scăzut până la 8%, situație anticipată însă de Reed Hastings și Ted Sarandos, directori generali ai companiei.

 

Cu seriale premiate precum “Dark”, “Stranger Things” sau “The Umbrella Academy”, dar și cu cele opt filme din seria “Harry Potter”, Netflix a reușit să-i țină pe români în fața micilor ecrane. Conținutul platformei de streaming a crescut din punct de vedere calitativ, într-un proces evident de “câștig-câștig” din partea ambelor părți implicate. Utilizatorii, constrânși să își găsească activități recreaționale mai degrabă indoor, au accesat mai des lista de titluri de pe Netflix, iar compania, dornică să își crească numărul de clienți, a încercat, pe cât posibil, să diversifice oferta și să adauge filme și seriale dorite de toată lumea. În contrast cu aspectul dificil al anului 2020, comediile au fost cele mai căutate filme din oferta Netflix.

 

Nu doar Netflix s-a bucurat de creșteri în 2020, chiar dacă în cazul companiei americane de streaming nu putem să vorbim despre rezultate extrem de satisfăcătoare și în trimestrul al 3-lea. Pe lista brandurilor ce au înregistrat creșteri în 2020 sunt companii și din alte domenii diferite, precum Apple, celebrul producător de înaltă tehnologie, Fedex, compania americană de curierat și logistică sau Kindred Group, unul dintre giganții de pe piața internațională de gambling, prezent și în țara noastră cu Vlad Cazino, primul cazino online cu specific românesc.

 

Zoom, compania care pune la dispoziție o aplicație de videoconferință, a bifat un număr incredibil de aproximativ 300 de milioane de participanți la meeting-uri virtuale, pe zi, și a reușit să urce la bursă cu 120%.

 

În aceeași situație favorabilă se află și alt nume din domeniu, Slack Technologies, care a adăugat în jur de 10.000 de noi utilizatori plătitori, cu o creștere de 80% față de trimestrul anterior.

 

Pe teritoriul României, hipermarketuri precum Mega Image, Kaufland sau Carrefour au înregistrat și ele creșteri masive în contextul acestui an 2020 atât de complicat. Indiferent de situație, oamenii au trebuit să se hrănească, așa că situația pozitivă a supermarketurilor n-a mirat pe nimeni. În plus, Uber Eats, FoodPanda sau Glovo, companii care au asigurat livrări de mâncare la domiciliu, au înflorit, și ele, în această ultimă perioadă.

 

Potrivit unui studiu recent, comerțul online va avea în 2020 o creștere a vânzărilor de 28% față de 2019, iar tendința ascendentă va continua cel mai probabil și pe parcursul anului 2021, cu un procent estimat la 18% față de 2020.

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regulile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.

De asemenea, verificati

9 lucruri pe care trebuie să le știi despre casele modulare

Ce este exact o casă modulară? O casă modulară este o locuință care este construită …