Înregistrări și radieri a vehiculelor la Primăria Luduș Administratie
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 181 Vizualizări

Înregistrări și radieri a vehiculelor la Primăria Luduș

În referatul de aprobare a proiectului de hotărâre a Consiliului Local Luduș pentru aprobarea Regulamentului privind procedura pentru înregistrarea, evidența, radierea  și eliberarea autorizației de circulație provizorie sau pentru probe a vehiculelor pentru care există obligativitatea înregistrării, de pe raza administrativ-teritorială a UAT Luduș, primarul orașului, Cristian Moldovan, a precizat că aceste operațiuni se pot stabili prin hotărâre a Consiliului Local, cu avizul consultativ al Direcției regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor din cadrul Ministerului Administrației și Internelor(MAI). Proiectul Regulamentului a fost trimis la MAI, Direcția „Regim permise de conducere și înmaticulare a vehiculelor” pentru obținerea avizului necesar. În Avizul acordat Primăriei orașului Luduș este menționat că numărul de înregistrare exemplificat în Anexa nr. 6 din Regulament trebuie „ să fie scris cu majuscule și compus astfel, LUDUȘ MS și un număr de ordine”, pentru a respecta prevederile articolului 25 alineatul (1) din Hotărârea Guvernului nr. 1391/2006 și cele ale articolului 11 alineatul (2) din propriul Regulament, pe unul sau mai multe rânduri, în funcție de categoria din care fac parte vehiculele ce se înregistrează.

Potrivit Anexei nr. 1 la Regulament, vehiculele care se supun procedurii înregistrării sunt următoarele: Mopedele (categoria L1e și L2e) și cvadriciclurile ușoare (categoria L6); Tractoarele agricole sau forestiere (categoria T și C); Remorcile și semiremorcile destinate a fi tractate de tractoarele agricole sau forestiere ( categoria R); Utilajele tractate interschimbabile agricole sau forestiere (categoria S); Vehiculele destinate efectuării de servicii ori lucrări denumite mașini autopropulsate; Vehiculele cu tracțiune animală.

La Secțiunea 2 din Regulament este prevăzută înregistrarea vehiculului cu tracțiune animală și eliberarea certificatului de înregistrare, pentru care sunt solicitate următoarele documente: Cererea solicitantului; Actul de identitate a solicitantului în original și copie; Dovada de plată în copie, a contravalorii certificatului de înregistrare și a plăcuței cu numerele de înregistrare eliberată de către Biroul Impozite și Taxe Locale din cadrul Primăriei orașului Luduș; Dovada plății contravalorii taxei de înregistrare; Declarație pe propria răspundere din care să reiasă că solicitantul este proprietarul vehiculului pentru care se solicită înregistrarea; Procură specială, după caz.

Radierea din circulație a vehiculelor înregistrate se face de către Primăria orașului Luduș la cererea proprietarului în următoarele cazuri: acesta dorește retragerea din circulație a vehiculului și face dovada depozitării acestuia într-un spațiu adecvat, deținut în condițiile legii; face dovada dezmembrării vehiculului; la trecerea vehiculului în proprietatea altei persoane în condițiile legii; la schimbarea domicilului, a reședinței sau a sediului deținătorului, pe raza de competență a altei autorități decât cea care a efectuat înregistrarea; la scoaterea definitivă din România a vehiculului respectiv; în cazul furtului, deținătorul vehiculului este obligat să solicite radierea acestuia în 30 de zile de la data declarării furtului.

Proiectul de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind procedura pentru înregistrarea, evidența și radierea vehiculelor pentru care există obligativitatea înregistrării, de pe raza orașului Luduș a fost aprobată de Legislativul local.

Ioan A. BORGOVAN

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE