Home / Invatamant / Școala Gimnazială „Omega” din Târgu Mureș își extinde activitatea de învățământ în localitatea Nazna

Școala Gimnazială „Omega” din Târgu Mureș își extinde activitatea de învățământ în localitatea Nazna

Distribuie

Școala Gimnazială „Omega” își extinde activitatea de învățământ în localitatea Nazna, din dorința de a oferi în continuare o alternativă de calitate la învățământul de stat.

Înființată în urmă cu 20 de ani în localitatea Târgu Mureș, Școala Gimnazială „Omega” este o școală particulară, acreditată național de către Ministerul Educației prin Ordinul Ministrului Educaţiei, Cercetării și Tineretului nr. 5941/14 noiembrie 2008 și Ordinul Ministrului Educaţiei, Cercetării și Tineretului nr. 5644/14 noiembrie 2011, care, de-a lungul timpului, și-a consolidat o imagine pozitivă în perimetrul învățământului mureșean, prin identitatea rezultată din promovarea misiunii și viziunii precum și prin calitatea serviciilor oferite.

Școala Gimnazială „Omega” oferă contextul educațional în care sunt îmbinate educația de calitate cu formarea unui caracter creștin autentic.

Misiunea asumată este de a descoperi potențialul fiecărui elev și de a lucra împreună, într-o atmosferă de încredere reciprocă și de responsabilitate, pentru a-l ajuta să își atingă potențialul lui unic, atât pe plan intelectual, cât și moral, creativ și fizic.

“Dorim ca elevii școlii noastre să își dezvolte integritatea personală, vitalitatea intelectuală precum și disciplina și respectul pentru ei înșiși și pentru alții. Așteptăm ca fiecare elev să se implice activ în viața școlii și căutăm să trezim în fiecare elev dorința de a se înțelege pe el însuși și apoi, să înțeleagă lumea în care trăiește, acum și în viitor”, susține Prof. Cornelia Ganea, directorul Școlii Gimnaziale „Omega”.

De ce să alegi o școală privată pentru copilul tău?

Pentru că oferă:

– Spații educaționale dotate la standarde europene. Zonele de învățare și de relaxare delimitate; spaţiul exterior de joacă generos susține sănătatea fizică, de care fiecare copil are nevoie pentru dezvoltarea unui trup viguros.

– Clase cu număr scăzut de elevi (maximum 15 elevi/clasă), garanţie pentru rezultate înalte. Numărul mic de elevi din clasă dă posibilitatea cadrelor didactice să se focalizeze asupra nevoilor fiecărui copil, iar copiilor să-şi lămurească toate întrebările şi nedumeririle.

– Program școlar, extins în intervalul 8.00 – 16.00 (luni – vineri).

– Temele vin doar ca un mod de a consolida informaţia primită în clasă. Elevii vor reuşi să le rezolve singuri şi nu ajutaţi de părinţi. Scopul temelor va fi doar de a consolida cunoştinţele acumulate, ceea ce reprezintă un factor important în vederea asigurării performanţei educaţionale.

– Cadre didactice 100% calificate, bine pregătite profesional. Personal amabil, perseverent, dinamic, cu spirit de echipă şi dragoste pentru ceea ce fac care posedă competențe profesionale și insuflă copiilor valori morale și principii sănătoase.

– Activitate educațională care îmbină învățământul tradițional românesc cu metode inovatoare de învățare.

– Orar școlar îmbogățit și metode de lucru pe grupe/nivele de performanță, care fac din curriculum diferenţiat nu doar teorie, ci și realitate.

– Studiul limbii engleze prin utilizarea metodei CLIL (Content and Language Integrated Learning), o modalitate de abordare interdisciplinară a predării unei limbi moderne. Elevii vor avea zilnic ore de curs în limba engleză, vor îmbina jocul, cântecul, desenul, acumulând informații și dezvoltând abilităţi din câmpuri de cunoaştere variate.

– Principii morale implementate în cadrul activităților zilnice prin programul „CHARACTER FIRST”. Fiecare zi începe cu un moment în care, prin povestiri, ilustraţii şi cântece, se promovează trăsături pozitive de caracter şi valori morale.

– Activități extracurriculare diversificate, garanţie pentru o dezvoltare emoţională armonioasă. Gama largă şi variată de cercuri şi cluburi oferă posibilitatea copiilor să-şi descopere aptitudinile şi direcţia de dezvoltare.

– Activități extraşcolare diverse, garanţie pentru o dezvoltare socială completă. Şcoala organizează concerte, excursii, vizite la muzee şi în numeroase instituţii etc. Copiii participă activ la diverse evenimente urmărindu-se astfel o dezvoltare socială multilaterală.

– Climat de siguranță fizică și emoțională, atmosferă familială, preocupare constantă pentru copii şi problemele acestora. Întreaga clădire este permanent monitorizată audio-video. Astfel, școala garantează un climat de siguranță fizică și emoțională, o atmosferă familială, întreaga echipă fiind preocupată constant de copii şi problemele acestora.

– Existența în fiecare sală de grupă și de clasă a unei lămpi bactericide Biocomp, care asigură un microclimat lipsit de virusuri, spori de mucegai sau bacterii.

– Taxe ancorate în realitatea posibilităţilor din România. Taxa școlară pentru anul școlar 2021-2022 este 12.000 de lei/ an școlar pentru programul 8.00 – 16.00, sumă la care se adaugă costul mesei zilnice. Achitarea taxei școlare se poate face integral, pentru întregul an școlar, cu o reducere de 5% sau în 10 rate egale, în valoare de 1.200 de lei/ rată, pe durata septembrie 2021 – iunie 2022.

Achitarea mesei se efectuează în perioada 5-20 a fiecărei luni calendaristice, pentru luna anterioară, în funcție de numărul de zile de școlarizare din luna anterioară.

Viziunea Școlii Gimnaziale „Omega”

Modelăm. Inspirăm. Educăm. Transformăm copiii de azi, în liderii de mâine!

Un început frumos pentru copilul tău!

Înscrieri pentru grădiniță, clasa pregătitoare, clasa I.

NIVEL PREȘCOLAR:

1 Grupă Grădiniță mixtă: 15 locuri libere;

NIVEL PRIMAR:

1 Clasă Pregătitoare: 15 locuri libere;

1 Clasa I: 15 locuri libere.

Școala oferă burse de studii parțiale pentru anul școlar 2021-2022 pentru opt elevi/clasă, selectați după încheierea procesului de înscriere.


Citește și despre proiectul „Cu ochii larg deschişi”:

 

Cinci docufiction despre căderea și ridicare din abuzul de droguri

 

Sticker/Cine sunt eu? – o parabolă a pierderii identității din cauza drogurilor

 

”Dealerul morții”, evadare din ”infernul drogurilor”

 

Clean-up. Curajul Mădălinei

 

Povestea lui Mircea

 

Povestea Melaniei, nevoia de iubire şi atenţie satisfăcută cu droguri

   

De asemenea, verificati

LIVE: Raportul anual al rectorului UMFST ”George Emil Palade”

Distribuie Prof. univ. dr. Leonard Azamfirei, rectorul principalei universități mureșene, prezintă joi, 28 martie, Raportul …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regulile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 120 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.