Luduș: S-a aprobat o nouă comisie de evaluare Administratie
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 274 Vizualizări

Luduș: S-a aprobat o nouă comisie de evaluare

În anul 2019 a intrat în vigoare Codul administrativ aprobat prin Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57 care a adus unele modificări în ceea ce privește și metodologia de închiriere a bunurilor proprietate publică. În consecință, Regulamentul privind închirierea bunurilor aparținând unității administrativ-teritoriale Luduș, aprobat prin Hotărârea Consiliului Local nr. 78/2020 și-a încheiat valabilitatea.

În mod similar, mandatul comisiei numite prin Hotărârea Consiliului Local nr. 83/2016 a încetat în luna iulie 2020. În raportul de specialitate întocmit la proiectul de hotărâre privind aprobarea componenței comisiei de evaluare pentru închirierea bunurilor proprietate publică, Anca Năsăudean, șef Serviciu „Investiții, Achiziții, Domeniu Public” (IADP) din cadrul Primăriei orașului Luduș, a precizat: „Raportat la dispozițiile articolului 317, cu trimitere la dispozițiile articolului 338 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, în situația în care concedentul/ locatorul este unitatea administrativ-teritorială, președintele și secretarul comisiei sunt numiți de concedent/ locator dintre reprezentanții acestuia, iar membrii comisiei de evaluare sunt reprezentanți ai Consiliilor locale și ai structurilor teritoriale ale Agenției Naționale de Administrare Fiscală”.

Componența comisiei

În ședința Consiliului Local din 31 august 2021 a fost aprobată comisia de evaluare pentru închirierea bunurilor proprietate publică în componența: membrii titulari – președintele comisiei Kis Istvan, viceprimarul orașului; secretar Anca Năsăudean, șef Serviciu IADP; consilierii locali Daniel Totu și Szekely Zoltan – membrii propuși de consilierul local Gelu Puia; un reprezentant al Direcției Generale a Finanțelor Publice Mureș, numit de către aceasta prin adresă. Membrii supleanți – președinte Marius Dudilă, administrator public al orașului; secretar Gabriela Fleșar, inspector la Serviciul IADP; consilierii locali Cornel Herepean și Sorin Hățăgan propuși de consilierul local Ciprian Cipăian; un reprezentant al Direcției Generale a Finanțelor Publice Mureș, numit de către aceasta prin adresă.

În referatul de aprobare la proiectul de hotărâre amintit, primarul orașului Luduș Cristian Moldovan a precizat că această comisie ”se numește pe o perioadă nedeterminată, iar atribuțiile comisiei de evaluare sunt cele prevăzute la articolul 317 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ”.

Ioan A. BORGOVAN

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE