Angajări la Primăria comunei Acățari Administratie
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 664 Vizualizări

Angajări la Primăria comunei Acățari

Anunț
Privind organizarea examenului de promovare în grad al funcționarilor publici


Primăria comunei Acățari cu sediul comuna Acățari nr. 214, județul Mureș, organizează examen de promovare în grad pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată următoarelor funcții publice de execuție:

2 Inspector superior, din cadrul Birou Financial Contabil și Resurse Umane.

2 Inspector principal, din cadrul Birou Financial Contabil și Resurse Umane.

1 Inspector superior din cadrul  Compartimentului Asistență socială.

1 Inspector principal din cadrul SPCLEP Acățari.

1 Inspector superior din cadrul SPCLEP Acățari.

1 Referent superior din cadrul Compartimentului Fond Funciar.

1 Polițist local (referent) superior din cadrul Poliția Locală Acățari.

Examenul se va organiza la sediul instituţiei din Acățari nr. 214, județul Mureș, conform calendarului următor:

Interval de depunere a dosarelor de înscriere: 2 noiembrie 2021 – 22 noiembrie 2021.

Proba scrisă: 3 decembrie 2021, ora 9.00, interviul nu se aplică.

Condiţiile de participare la examenul de promovare în gradul profesional imediat principal și superior celui deţinut sunt cele prevăzute de articolul 479 alineatul (1), cu excepția literei b), din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu completările ulterioare, respectiv:
– să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează.
– să fi obţinut cel puţin calificativul „bine” la evaluarea performanţelor individuale în ultimii 2 ani de activitate.
– să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată. 

Dosarul de promovare trebuie să conțină următoarele documente:

Concursul va consta într-o probă scrisă de verificare a cunoştinţelor.

a) copie de pe carnetul de muncă sau adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează.
b) copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 2 ani de activitate.
c) adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării situaţiei disciplinare a funcţionarului public, în care se menţionează expres dacă acestuia i-a fost aplicată o sancţiune disciplinară, care să nu fi fost radiate.
d) formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3.

Pentru informații suplimentare vă puteți adresa conducerii Primăriei Sâncrăieni la sediul Primăriei Acățari, localitatea Acățari nr. 214, județul Mureș, telefon 0266-334.098, e-mail primaria@santimbru.ro
 

BIBLIOGRAFIA

stabilită pentru examenul de promovare în grad profesional referent

superior, din cadrul biroului Financiar Contabil din comuna Acățari

1. Constituția României.

2. Ordonanța de Urgenta nr. 57/ 2019 privind Codul administrativ.

3. Legea nr. 227/ 2015 privind Codul Fiscal – Titlul IX – Impozite și taxe locale.

4. Legea nr. 207/ 2015 privind Codul de Procedură Fiscală.

5. Legea nr. 273/2006 privind Finanțele Publice Locale.

BIBLIOGRAFIA

stabilită pentru examenul de promovare în grad profesional referent

superior din cadrul Compartiment Agricol din comuna Acățari

1. Constituția României.

2. Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ.

3. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare.

4.  Hotarare nr. 985 din 27 decembrie 2019 privind registrul agricol pentru perioada 2020-2024.

5. Ordonanța nr. 28 din 27 august 2008 (actualizată la data de 15 aprilie 2017) privind registrul agricol.

BIBLIOGRAFIA

stabilită pentru examenul de promovare în grad profesional referent

superior din cadrul SPCLEP din comuna Acățari:

1. Constituţia României, republicată, Monitorul Oficial nr. 767/ 31 octombrie 2003.

2. Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ.

3. Legea nr.188/ 1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

4. Ordonanţa Guvernului nr. 84/2001, privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor, cu modificările şi completările ulterioare.

5. Hotărârea Guvernului nr. 2104 din 24 noiembrie 2004, pentru aprobarea Metodologiei privind criteriile de dimensionare a numărului de funcţii din aparatul serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor, constituirea patrimoniului şi managementul resurselor umane, financiare şi material,cu modificările şi completările ulterioare.

6. Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 97/2005 privind evidența, domiciliul, reședința și actele de identitate ale cetățenilor români, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

7. Hotărârea Guvernului nr. 1375/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare unitară a dispozițiilor legale privind evidența, domiciliul, reședinta și actele de identitate ale cetățenilor români.

8. Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată.

9. Ordonanța Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor, cu modificările și completările ulterioare.

10. Ordonanța Guvernului nr. 41/2003 privind dobândirea și schimbarea pe cale administrative a numelor persoanelor fizice, cu modificările și completările ulterioare.

11. Legea nr. 119/1996 privind actele de stare civilă, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

12. Hotărârea Guvernului nr. 64 din 26 ianuarie 2011, pentru aprobarea Metodologiei cu privire la aplicarea unitară a dispoziţiilor în materie de stare civilă.

BIBLIOGRAFIA

stabilită pentru examenul de promovare în grad profesional referent

superior din cadrul compartimentului Asistență Socială din comuna Acățari:

1. Constituția României.

2. Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ.

3. Legea nr. 17/2000 privind asistenţa socială a persoanelor vârstnice, republicată cu modificările şi completările ulterioare.

4. Legea nr. 448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap.

5. Legea nr. 416/2001 privind venitul minim garantat.

6. Legea nr. 272/2004 privind protecția și promovarea drepturilor copilului.

7. Legea nr. 277/2010 privind alocația pentru susținerea familiei.

BIBLIOGRAFIA

stabilită pentru examenul de promovare în grad profesional referent

superior din cadrul compartimentului Poliția Locală din comuna Acățari:

1. Constituția României.

2. Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ.

3. Legea poliției locale nr. 155/2010 republicată, cu modificările și completările ulterioare.

4. Regulamentul de organizare și funcționare a Poliției locale, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1332/2010.

5. Metodologia de elaborare a planului de ordine și siguranță publică al poliției locale, aprobat prin Ordinul nr. 92/2011.

6. Legea nr. 61/1991 pentru sancționarea faptelor de încălcare a unor norme de conviețuire socială, a ordinii si liniștii publice, republicată.

8. Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor, republicată cu modificările și completările ulterioare.

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE