Home / Business / Schimbări în conducerea Heineken România

Schimbări în conducerea Heineken România

Distribuie

Heineken România anunță schimbări în structura organizatorică și în echipa de conducere a companiei. Începând cu 1 ianuarie 2022, Gheorghe Andresz, Traditional Trade & OOH Director al Heineken România și membru al echipei de management, este numit Director de Vânzări al Heineken România și este responsabil de coordonarea întregii funcțiuni de vânzări și a echipelor pentru toate canalele comerciale: Traditional Trade, Out-of-Home, Modern Trade.  

Această schimbare vine în contextul numirii lui Gijs van der Loo în funcția de Director de vânzări al Heineken Slovacia și membru al echipei de management, după doi ani și jumătate în România, în rolul de Director Modern Trade.

Gheorghe Andresz are o experiență comercială vastă, în domeniul comercial, construită în ultimii 20 de ani, în diferite roluri deținute în cadrul Heineken România, precum și în Heineken Ungaria, dar și în alte companii din industria băuturilor. În rolul său de Director Traditional Trade & Out-of-Home al Heineken România, el a contribuit la dezvoltarea strategiei de route-to-consumer, inclusiv la parteneriatul din 2021, dintre Heineken România și Coca-Cola HBC România, în privința business-ului e-commerce, Stockday.

„În Heineken România, suntem încrezători în potențialul nostru de creștere viitoare și vedem acest lucru doar în strânsă legătură cu nevoile și strategiile clienților noștri, mai ales în aceste vremuri pline de provocări. Ne bazăm pe spiritul inovator, pe determinarea echipei noastre și parteneriatele solide pe care le avem, și vom continua să creștem”, a declarant Gheorghe Andresz.

Gijs van der Loo face parte din echipa Heineken de 13 ani, petrecând ultimii doi ani și jumătate în România, unde a ocupat funcția de Director Modern Trade, timp în care Heineken România a înregistrat o creștere a cotei de piață în canalul de comerț modern, și a introdus cu succes inovații de portofoliu, precum Birra Moretti®, un brand care s-a bucurat de o primire foarte bună din partea consumatorilor români.

„Sunt bucuros că am făcut parte din povestea Heineken România. Sunt extrem de recunoscător partenerilor noștri pentru că au construit proiecte remarcabile împreună și știu că tot ce este mai bun urmează să vină. Călătoria mea cu Heineken continuă pe o piață cel puțin la fel de competitivă ca cea din România”, a declarat Gijs van der Loo.

Despre Heineken

Heineken este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale.

”La nivel mondial, suntem prezenți în peste 70 de țări, iar cei peste 80.000 de colegi aduc la viață valorile companiei noastre: Pasiunea pentru calitate, Respectul pentru oameni și pentru planetă, Bucuria de a trăi. În România, oferim un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, majoritatea fiind produse în cele patru fabrici locale (din Constanța, Craiova, Târgu Mureș și Miercurea Ciuc). Angajamentul nostru față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile noastre: avem peste 1.100 de angajați în România, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu peste 70% din ingrediente și suntem dedicați agendei noastre de sustenabilitate, ”Brewing a Better World”, au informat reprezentanții companiei.

(Redacția)


Citește și despre proiectul „Cu ochii larg deschişi”:

 

Cinci docufiction despre căderea și ridicare din abuzul de droguri

 

Sticker/Cine sunt eu? – o parabolă a pierderii identității din cauza drogurilor

 

”Dealerul morții”, evadare din ”infernul drogurilor”

 

Clean-up. Curajul Mădălinei

 

Povestea lui Mircea

 

Povestea Melaniei, nevoia de iubire şi atenţie satisfăcută cu droguri

   

De asemenea, verificati

Un nou proiect marca Multinvest: Centru de inginerie inovativă la Târgu Mureș!

Distribuie Comisia de Analiză Tehnică din cadrul Agenției pentru Protecția Mediului Mureș a decis, recent, …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regulile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 120 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.