Luduș: Condiții stabilite pentru acordarea ajutoarelor de urgență Administratie
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 225 Vizualizări

Luduș: Condiții stabilite pentru acordarea ajutoarelor de urgență

Fără să aibă o legătură directă cu situația geopolitică actuală, Consiliul Local Luduș a aprobat  la sfârșitul lunii ianuarie 2022 un proiect de hotărâre cu privire la aprobarea „acordării ajutoarelor de urgență și de înmormântare pentru situații deosebite, în care se află familiile sau persoanele care locuiesc pe raza orașului”.

Comisiile de specialitate ale Consiliului local: „Buget, Finanțe, Contabilitate și Fonduri Europene”, „Învățământ, Cultură, Sănătate, Sport, Agrement, Culte și Protecție Socială”, precum și Avizul de specialitate al directorului executiv Claudia Vereș și Referatul de aprobare al primarului orașului Luduș, Ioan Cristian Moldovan s-au raportat la prevederile Legii nr. 416/2001, privind venitul minim garantat și Legea nr. 272/2004, privind protecția și promovarea dreptului copilului.

Aleșii locali au aprobat proiectul de hotărâre și anexele. Anexa nr. 1  cuprinde situațiile de necesitate sau deosebite care justifică acordarea ajutoarelor de urgență/ înmormântare persoanelor care se încadrează în prevederile Legii nr. 416/2001, privind venitul minim garantat. În această anexă se precizează atât denumirea situației apărute cât și valoarea maximă a ajutorului acordat, precum și condițiile de eligibilitate.

Procedură reglementată

În Anexa nr. 2 a proiectului de hotărâre este precizat că ajutorul de urgență se acordă la cererea scrisă a persoanei îndreptățite, a reprezentantului familiei sau a reprezentantului legal al persoanei îndreptățite, conform formularului de cerere aprobat prin hotărâre a Consiliului Local. Cererea este formularul tipizat care conține date privind componența familiei, veniturile realizate de membrii acesteia, bunurile deținute, precum și informații referitoare la nevoile speciale și situațiile particulare în care aceștia se află. De asemenea, cererea este însoțită în mod obligatoriu de documentele doveditoare privind componența familiei, veniturile realizate de membrii acesteia sau de persoana singură, precum și de orice alte documente privind situația membrilor familiei.

Pentru alte amănunte în legătură cu acordarea ajutoarelor de urgență și de înmormântare, solicitanții se pot adresa Direcției de Asistență Socială din cadrul Primăriei orașului Luduș.

Ioan A. BORGOVAN

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE