Anunț important pentru târgumureșenii cu cărți de identitate expirate Slider
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 1336 Vizualizări

Anunț important pentru târgumureșenii cu cărți de identitate expirate

Începând cu data de 29 martie programul pentru deservirea publicului la Serviciul de Evidenţă a Persoanelor Târgu Mureș a fost extins, a anunțat Claudia Trif, director executiv al Serviciului.

Măsura a fost luată ca urmare a încetării stării de alertă, iar actele de identitate a căror valabilitate a fost prelungită urmează să expire după o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări – 9 martie 2022.

”Cetățenii au posibilitatea să solicite emiterea actului de de identitate, în fiecare zi lucrătoare a săptămânii, în următoarele intervale orare: luni și miercuri 8.30 – 15.00, marți și joi 8.30 – 18.30, iar vineri 8.30 – 12.00. Preluarea documentelor se face în baza programării online prealabilă, accesând site-ul instituției www.tirgumures.ro sau apelând numărul de telefon 0265-250.391”, a precizat Claudia Trif.

Eliberarea actului de identitate se face în maximum două zile lucrătoare, excepție cazurile care necesită verificări suplimentare, prin intermediul ghișeului de informații și eliberări acte, conform următorului program: luni, miercuri și vineri între orele 8.30 – 16.30, iar marți și joi între orele 8.30 – 18.30.

”Cu privire la emiterea și ridicarea actului de identitate cetățenii sunt informați prin mesaje scurte SMS la numerele de telefon furnizate odată cu depunerea cererii pentru eliberarea actului de identitate. Informații suplimentare se pot obține la numărul de telefon 0265-250.391”, a informat Claudia Trif.

(Redacția)

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Citește și:

Recomandari







Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE