”Schimbarea la față” a Platoului Cornești Administrație
  • Malina Moraru
  • 0 comentarii
  • 2479 Vizualizări

”Schimbarea la față” a Platoului Cornești

Tema comercianților de la platoul Cornești revine în atenția autorităților administrative. Conform unui comunicat de presă, în momentul de față, ca urmare a reorganizării administrative, dar și a încheierii de fapt a contractelor dintre autoritatea locală și agenții economici, care își desfășurau activitatea comercială pe aleea de acces ce duce spre Grădina Zoologică, aceștia din urmă își mai pot desfășura activitatea, parțial, deocamdată, în zona Platoului Cornești.

„Până la finalizarea procedurilor de licitații publice, respectiv de atribuire a spațiilor, agenții economici își desfășoară activitatea la Platou în rulote și/sau corturi/standuri în zilele de vineri-sâmbătă-duminică/sărbători legale, conform Regulamentului temporar privind activitatea de comerț ambulant/stradal și prestarea de servicii, aprobat prin HCL 155/26 mai 2022. Regulamentul temporar privind activitatea de comerț poate fi consultat accesând linkul: https://bit.ly/3PbqFY9. Administrația Grădinii Zoologice și a Platoului Cornești a notificat, în scris, agenții economici care au amplasate construcții provizorii, de tip căsuțe, rulote sau orice tip de mobilier, (și care și-au desfășurat activități comerciale în cadrul evenimentelor organizate la Platoul Cornești în cursul lunilor martie, aprilie, mai, iunie 2022 la Platoul Cornești) să elibereze zona care se înscrie în fondul forestier”, se mai menționează în același comunicat. 

Planuri pentru achiziționarea unui mobilier unitar

Prin urmare, potrivit notificărilor, începând cu data de 14 iulie, reprezentanții societăților notificate, au termen de 15 zile pentru demontarea căsuțelor și transportul sau tractarea rulotelor de pe domeniul care aparține fondului forestier.

„Administrația Grădinii Zoologice și a Platoului Cornești are în plan relocarea zonei comercianților pe o altă arteră de promenadă, urmând a fi efectuate demersurile în vederea achiziției unui mobilier unitar, în care fiecare comerciant să poată avea acces la utilități și la alte facilități, de care să poată beneficia atât comercianții cât și vizitatorii locațiilor respective”, a mai transmis Serviciul Relații Interne și Internaționale al Primăriei municipiului Târgu Mureș.

Mălina MORARU

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii


Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE