Comisie ANL modificată la Luduș Administratie
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 122 Vizualizări

Comisie ANL modificată la Luduș

În anul 2019, prin Hotărârea Consiliului Local nr. 242 din 20 octombrie a fost aprobată pentru prima dată componența Comisiei pentru stabilirea ordinii de prioritate în soluționarea cererilor de locuințe sociale și de locuințe din fondul locativ de stat, precum și repartizarea acestora. Pentru aceasta, la articolul 2 sunt prevăzute următoarele atribuții: „verifică și analizează dosarele de locuințe sociale; întocmește lista de priorități și o supune spre aprobare consiliului local; repartizează locuințele sociale, conform prevederilor prezentului regulament și a legislației în vigoare; aprobă înscrierea în contractul de închiriere a persoanelor prevăzute la articolul 23, litera c) din prezentul regulament”.

Marius Dudilă, administratorul public al orașului, precizează că pentru soluționarea cererilor pentru repartizarea unei locuințe sociale, articolul 21 din Legea locuinței nr. 114/1996 prevede următoarele: „Autoritățile administrației publice locale vor stabili măsurile necesare pentru luarea în evidență și pentru analiza solicitărilor primite. În acest scop, prin hotărâri ale consiliilor locale se vor constitui comisii de analiză a solicitărilor de locuințe sociale și se vor stabili și da publicității prin afișare la sediul primăriilor, criteriile în baza cărora se repartizează locuințele sociale, actele justificative necesare care însoțesc cererea și locul de primire a cererilor. La stabilirea criteriilor se va ține seama de prevederile articolului 42 și 43 din lege”.

În Referatul de aprobareal proiectului de hotărâre al Consiliului Local Luduș, primarul Cristian Moldovan a făcut cunoscut că datorită modificării organigramei și statului de funcții pentru aparatul de specialitate al Primarului orașului Luduș în luna august 2022 este necesară modificarea componenței.

Prezentată în formula de comisie: primarul orașului Luduș; șeful Serviciului „Arhitectură, Urbanism și Amenajarea Teritoriului”; funcționar din cadrul Serviciului „Arhitectură, Urbanism și Amenajarea Teritoriului”; directorul Direcției „Asistență Socială”; doi consilieri locali, propunerea a fost aprobată de aleșii locali. Începând cu data de 27 septembrie 2022, Hotărârea nr. 157/2020 își încetează aplicabilitatea.

Ioan A. BORGOVAN

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE