Formare profesională pentru persoane inactive, la Iernut Iernut
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 621 Vizualizări

Formare profesională pentru persoane inactive, la Iernut

Un nou proiect, un nou drum spre viitor pentru persoanele neocupate este în desfășurare și în orașul Iernut. Se asigură formarea profesională în domeniile: construcții, tâmplărie (se primește o subvenție de 1.800 de lei), procesarea alimentelor și a băuturilor (bucătar), sănătate și produse farmaceutice (infirmier) (se primește o subvenție de 3.600 de lei). Se va asigura o masă caldă în zilele de curs. Absolvenții vor beneficia, la angajare, de un kit profesional în valoare de 7.616 de lei, iar certificatele de absolvire sunt recunoscute sunt recunoscute la nivel european.

La bibliotecă s-au adunat luni, 6 februarie, aproape 30 de persoane neocupate care doresc consiliere, orientare și calificare pe piața muncii. În urma încrierii la curs, le vor fi evaluate și certificate competențele și vor fi ajutate să se califice în noi domenii de activitate.

Beneficiarul proiectului, Asociația Centrul de Inovare și Dezvoltare Durabilă Nord-Vest, și partenerul acestuia, Asociația Getica, ne asigură că pe o perioadă de 12 luni, proiectul ”Fii Tu – get Smart”, cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014 – 2020, ”va ajuta șomerii de lungă durată și persoanele vârstnice, până la 64 ani, persoanele cu dizabilități sau cele cu nivel redus de educație prin servicii de mediere, consiliere și orientare pe piața muncii, prin îmbunătățirea competențelor profesionale, servicii de formare profesională continuă și plasarea pe piața muncii a șomerilor și a persoanelor inactive.” 

Dana GURGHIAN

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari


Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE