Angajați mai mulți în piețele reghinene Administrație
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 324 Vizualizări

Angajați mai mulți în piețele reghinene

Consilierii reghineni întruniți joi, 9 martie, într-o ședinţă extraordinară în regim de îndată, au avut de aprobat cinci proiecte de hotărâre aflate pe ordinea de zi, primul dintre aceastea vizând organigrama, statele de funcţii ale aparatului de specialitate al primarului, precum şi ale instituţiilor şi serviciilor subordonate Consiliului Local Reghin.

Conform proiectului suspus spre aprobare, compartimentul ”Activitate Piețe” urmează să aibă zece posturi, cu cinci mai multe față de cum era până acum, situație pentru care consilierul liberal Raul Sabău a cerut anumite lămuriri.

„În cadrul acestui punct, în cadrul compartimentului activități ale pieței se observă o dublare a numărului de angajați, de la cinci la zece. Întrebare a mea este următoarea: oare chiar e necesară dublarea numărului de angajați pentru cele două piețe? Oare ne permitem să avem zece angajați în cadrul acestuia compartiment deoarece știm bine că odată cu pornirea noii piețe numărul de comercianți nu se va dubla și totodată știm că susținerea a zece angajați reprezintă o sumă destul de mare pe an. Eu personal propun ca numărul de angajați să crească treptat, în funcție de volumul de lucru, nu să dublăm din prima de la cinci la zece angajați”, a precizat Raul Sabău.

Răspunsul a venit atât din partea primarului, cât și al secretarului general al Primăriei Municipiului Reghin.

„Vorbim atât de Piața Mică cât și de Hala Agroalimentară care este de zece ori mai mare decât piață mică și avem nevoie de personal acolo. Nu pot ține o hală care va funcționa inclusiv în weekend cu personalul existent până acum. Acesta e personalul minim cu care putem efectiv funcționa. Am decis la Piața Mică să rămână cu personalul respectiv, doar o persoană va fi delegată pentru Hala Agroindustrială, unde vom avea șase persoane, respectiv patru la Piața Mică. De aceea avem acest proiect pe ordinea de zi în ce privește organigrama să putem scoate posturile la concurs pentru a putea în cele din urmă să deschidem hala”, a spus primarul Márk Endre.

„Am monitorizat anumite aspecte din cadrul regulamentelor de funcționare atât ale halei cât și ale pieței mici. E o mare diferență, în sensul în care hala are un program de funcționare zilnic, de luni până duminică, în intervale orare largi, de la 6.30 la 21.00 pe perioada de vară, inclusiv duminica, 8 ore pe perioada de iarnă, de la ora 8.00 la18.00. Acolo trebuie asigurate și schimburi, va fi o gestiune mult mai mare acolo, mult mai multe cântare, mult mai multe registre de condus. În sfârșit, încercăm funcționarea corectă a acestor activități a piețelor. Trebuie conduse registre, muncă de birou, muncă de teren, deci e necesară suplimentarea numărului de persoane care să acționeze atât pe amplasamentul Pieții de joi, cât și a Pieței Mici. Cu numărul actual de persoane angajate nu avem cum să facem față”, a precizat Adriana Ștef, secretar general al Primăriei Municipiului Reghin.

În cele din urmă s-a trecut la vot, proiectul fiind aprobat în forma propusă de Executiv cu 11 voturi pentru și 8 abțineri.

Fonduri pentru blues și activități antidrog

Consilierii au mai aprobat proiectul privind organizarea și defășurarea în municipiul Reghin a evenimentului ”Concert Blues” și alocarea sumei necesare desfășurării în bune condiții a evenimentului. Mai exact, s-a aprobat alocarea sumei de 23.000 de lei pentru organizarea și desfășurarea în data de 24 martie a concertului de blues susținut de trupa Nightlosers, eveniment găzduit de Casa Municipală de Cultură ”Dr. Eugen Nicoară”. Alt proiect votat de consilieri a foost cel privind aprobarea asocierii dintre Municipiul Reghin, Centrul de Prevenire, Evaluare și Consiliere Antidrog Mureș și Inspectoratul Școlar Județean Mureș în vederea organizării și desfășurării evenimentului „High or Alive”, care va avea loc în municipiul Reghin. Evenimentul se va desfășura în luna aprilie și va cuprinde activități de promovare în teren care se vor desfășura la școlile din Reghin, precum și dezbateri și întâlniri găzduite de Casa Municipală de Cultură ”Dr. Eugen Nicoară”. În vederea susținerii acestui eveniment consilierii reghineni au aprobat alocarea sumei de 20.000 de lei.

În cadrul ședinței de joi, consilierii reghineni au mai aprobat contul de execuție al bugetului de venituri si cheltuieli al Municipiului Reghin pentru trimestrul IV anul 2022, precum și rectificarea bugetului general al UAT Municipiul Reghin pe anul 2023.

Alin ZAHARIE

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE