Home / Sanatate / Spitalul din Sighișoara angajează consilier juridic

Spitalul din Sighișoara angajează consilier juridic

Distribuie

Spitalul Municipal Sighișoara organizează concurs pentru ocuparea unui post de consilier juridic I la Compartimentul juridic, cu durată normală a timpului de lucru, de 8 ore/zi, respectiv de 40 de ore/ săptămână.

Potrivit unui anunț făcut public pe pagina web a instituției, www.spital-sighisoara.ro, concursul este organizat ”în temeiul articolului 18, alineatul 1 și alineatul 4 din hotărârea Guvernului nr. 1336/28 octombrie 2022 privind aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice” și va consta în trei etape succesive: selecția dosarelor de înscriere, proba scrisă și interviul.

Concursul se va desfășura la sediul Spitalului Municipal Sighișoara, de pe strada Zaharia Boiu nr. 40, etaj 2, Sighișoara.

”Pentru proba scrisă și proba interviu candidații se vor prezenta la sediul instituției. Prin proba scrisă se testează cunoștințele teoretice necesare ocupării posturilor pentru care se organizează concursul. În cadrul interviului se testează abilităţile, aptitudinile şi motivaţia candidaţilor. Canditații nemulțumiți de rezultate la selecția dosarelor, proba scrisă și interviu, pot depune contestație, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatelor, la sediul instituției”, au informat reprezentanții Spitalului Municipal Sighișoara.

Condiţiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concurs sunt următoarele: studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniul știinţe juridice și vechime în specialitatea studiilor: minim 3 ani și 6 luni.

Informații suplimentare pot fi obținute la sediul instituției, pe pagina web proprie sau la numerele de telefon/fax 0265-771.656 și 0265-774.006.

Calendarul de desfășurare a concursului:

– Termen de depunere al dosarelor: 10 aprilie 2023, ora 14.00;

– Selecţia dosarelor: 11 aprilie 2023;

– Afişarea rezultatelor: 12 aprilie 2023, ora 14.00;

– Depunere contestaţii: 13 aprilie 2023, ora 14.00;

– Soluționare contestații: 14 aprilie 2023, ora 14.00;

– Proba scrisă: 21 aprilie 2023, ora 10.00;

– Afișarea rezultatelor: 21 aprilie 2023, ora 14.00;

– Depunere contestaţii: 24 aprilie 2023, ora 14.00;

– Soluționare contestații: 25 aprilie 2023, ora 14.00;

– Interviu: 27 aprilie 2023, ora 10.00;

– Afişarea rezultatelor: 27 aprilie 2023, ora 14.00;

– Depunere contestaţii: 28 aprilie 2023, ora 14.00;

– Soluționare contestații: 2 mai 2023, ora 14.00;

– Rezultate finale: 3 mai 2023, ora 14.00.

Acte necesare

Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:

– Formular de înscriere la concurs (se pune la dispoziție candidaților din oficiu, prin publicare pe pagina de internet a acesteia, în cadrul secțiunii dedicate publicării concursului;

– Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

– Copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

– Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;

– Copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

– Certificat de cazier judiciar;

– Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la articolul 1, alineatul 2, din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;

– Curriculum vitae, model comun european;

– Taxă de concurs – 80 lei.

(Redacția)


Citește și despre proiectul „Cu ochii larg deschişi”:

 

Cinci docufiction despre căderea și ridicare din abuzul de droguri

 

Sticker/Cine sunt eu? – o parabolă a pierderii identității din cauza drogurilor

 

”Dealerul morții”, evadare din ”infernul drogurilor”

 

Clean-up. Curajul Mădălinei

 

Povestea lui Mircea

 

Povestea Melaniei, nevoia de iubire şi atenţie satisfăcută cu droguri

   

De asemenea, verificati

Un nou proiect marca Multinvest: Centru de inginerie inovativă la Târgu Mureș!

Distribuie Comisia de Analiză Tehnică din cadrul Agenției pentru Protecția Mediului Mureș a decis, recent, …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Regulile de preluare a articolelor

Acest articol este proprietatea Cotidianului Zi de Zi și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 120 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.