Anunț important pentru comercianții de la Platoul Cornești Târgu Mureș Administratie
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 256 Vizualizări

Anunț important pentru comercianții de la Platoul Cornești Târgu Mureș

Având în vedere aducerea la cunoștință publică a HCL nr. 128 din 27 aprilie 2023 privind modificarea Anexei 2 din Hotărârea Consiliului local municipal Târgu Mureș nr. 412/21.12.2021 privind aprobarea proiectului de buget și transferul patrimoniului necesar începerii activității Serviciului public Administrația Grădinii Zoologice și a Platoului Cornești, prin care s-a predat în administrare către Serviciul public Administrația Domeniului Public drumul de legătură de la Platoul Cornești, identificat în CF nr. 127548, cu suprafață de 3300 mp, parcela 325/1,

În condiţiile în care acordurile pentru desfășurarea activitățiilor de comerț și prestare de servicii emise de către Serviciului public Administrația Grădinii Zoologice și a Platoului Cornești operatorilor economici care își desfășoară activitatea pe drumul de legătură de la Platoul Cornești ajung la termen în data de 31 mai 2023,

Informăm operatorii economici asupra faptului că, începând cu data de 1 iunie 2023, desfășurarea activitățiilor de comerț și prestare de servicii, în zona publică aflată pe drumul de legătură de la Platoul Cornești, se avizează de către Municipiul Târgu Mureș, prin Serviciul public Administrația Domeniului Public.

Astfel, începând cu data de 15 mai 2023, se pot depune cereri pentru emiterea avizului SPADP,  în vederea desfășurării temporare a activității de comerţ în zona publică aflată pe drumul de legătură de la Platoul Cornești, potrivit legii și a HCL nr. 481/2022.

Avizul SPADP se emite în conformitate cu principiile stabilite prin OG nr. 99/2000, HG nr. 333/2003, HG nr. 348/2004, coroborat cu prevederile HCL nr. 481/2022, pentru structuri de vânzare cu sediu temporar.     

Cererile însoțite de:

  1. Copie: certificat constatator / Atestat de producător (după caz ) .
    1. Copie: certificat de înregistrare fiscal (persoană juridică) / CI sau BI titular (persoană fizică).
    1. În cazul în care există posibilitatea de a racorda la rețeaua de energie electrică structura de vânzare, este necesară o declarație pe propria răspundere pentru prognoza și asumarea achitării energiei electrice care se va consuma, către Serviciului public Administrația Grădinii Zoologice și a Platoului Cornești.
    1. Declarație pe propria răspundere pentru asumarea achitării contravalorii colectării și transportului deșeurilor municipale rezultate în urma desfășurării activității, către Serviciului public Administrația Grădinii Zoologice și a Platoului Cornești.

se pot depune și online, la adresa de e-mail: biroul.unic@tirgumures.ro

Unui operator economic i se va atribui un singur amplasament pe domeniul public al municipiului, administrat prin S.P.A.D.P., în funcție de ordinea depunerii cererii exprese și a suprafeței disponibile.

Condiţii eliminatorii: lipsa documentelor solicitate, a structurii de vânzare conforme și/sau a spațiului disponibil.

Structurile de vânzare vor respecta normelor de estetică şi igienă publică și se vor amplasa în mod unitar, astfel încât să nu se împiedice circulația pietonală și/sau să nu se blocheze calea de acces. De asemenea, pavilioanele expoziţionale (corturile) trebuie să fie de culoare alb, bej sau crem și în stare bună.

Nu se acceptă afectarea pardoselii prin sisteme de fixare cu dibluri, buloane, coliere, şuruburi sau alte elemente asemănătoare.

        În cazul în care se constată, în urma verificărilor, faptul că structurile de vânzare nu se încadrează în condiţiile impuse, operatorul economic va elibera amplasamentul atribuit.

         Avizele eliberate de către Serviciul Public Administraţia Domeniului Public, respectiv de către Serviciul Autorizări Activităţi Economice, în vederea desfăşurării activităţii, vor fi afişate de către fiecare operator economic pe structurile de vânzare, la vedere, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

Astfel, cererile însoțite de documentele necesare, se pot depune la sediul Municipiului Târgu Mureş, P-ţa Victoriei, nr. 3, Biroul Unic, cam. 15  sau transmite pe adresa de e-mail: biroul.unic@tirgumures.ro, separat:

  1. Pentru: Serviciul Public Administraţia Domeniului Public.
    1. Pentru: Serviciul  Autorizări  Activităţi Economice.

Cererile tip pentru eliberarea avizului/autorizației/ acordului, se obţin de la cam. 15 sau de pe site-ul Municipiului Târgu Mureş: www.tirgumures.ro > > BIROUL UNIC >

A. Serviciul Autorizări Activități Economice. 

B. Serviciul public Administrația Domeniului Public. 

Aprobat,

    PRIMAR,                                                                                                           Director SPADP, 

SOÓS ZOLTÁN                                                                                                   Moldovan Florian

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii


Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE