Universitatea de Medicină, Farmacie, Științe și Tehnologie (UMFST) ”George Emil Palade” din Târgu Mureș în parteneriat cu Kooperativa 2.0, una dintre cele mai apreciate agenții de marketing din România, organizează, în perioada 30 mai – 30 iunie 2023, prima ediție a ”Academiei de Digital”, curs intensiv de digital marketing care va fi structurat în cinci module și workshop-uri interactive: Strategie Social Media, Community Management, PPC (Facebook/Google Ads), Strategie PR și Web – De la idee la implementare.
Potrivit organizatorilor, cursul va fi susținut de către cinci traineri super profesioniști, iar termenul limită pentru înscrieri este 26 mai 2023. Costul de înscriere la Academie este de 199 de euro, iar pentru studenții UMFST se aplică un discount de 75%, costul participării fiind astfel de 50 de euro.

Înscrierile se fac la adresa web https://forms.gle/6cB1kkrapjvWUXZ16 , iar informații suplimentare pot fi obținute la adresa de e-mail academiadedigital@gmail.com.
„Mă bucur enorm că am reușit să atragem un partener instituțional precum agenția Kooperativa, în dezvoltarea ”Academiei de Digital.” Un program intens de cinci săptămâni, în regim hibrid, super aplicat, construit în jurul a cinci module, care le oferă practicanților de marketing o perspectivă globală și mult know-how, în activitatea lor de zi cu zi, iar studenților și absolvenților de facultate un avantaj considerabil în procesul de angajare. Consider că pentru publicul târgumureșean, interesant de științele comunicării sau industriile creative, ”Academia de Digital” it’s a must”, a declarat Cezar Sigmirean, prodecanul Facultății de Științe și Litere ”Petru Maior” din cadrul UMFST ”George Emil Palade” din Târgu Mureș.
(Redacția)