Eldi – 30 de ani de tradiție și calitate. Alege local, consumă responsabil și susține economia comunității tale! Economic
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 663 Vizualizări

Eldi – 30 de ani de tradiție și calitate. Alege local, consumă responsabil și susține economia comunității tale!

În urmă cu trei decenii, Eldi a pornit la drum cu o misiune clară: aceea de a aduce pe masa oamenilor produse de panificație de cea mai bună calitate. De la o mică afacere de familie, Eldi a devenit un nume de referință în comunitate, bazându-se pe principii solide: respectul pentru tradiție, pasiunea pentru ceea ce face și un angajament ferm pentru calitate.
Eldi este o brutărie recunoscută pentru produsele sale gustoase de panificație și patiserie de calitate. Cu 55 de magazine proprii, Eldi se înscrie în rândul celor mai renumite branduri din domeniul panificației și patiseriei din România.
De ce să alegi produsele locale?
Calitate și prospețime: Produsele Eldi ajung pe rafturi rapid, imediat după coacere, oferind prospețime autentică și gust deosebit.
Magazinele Eldi sunt alimentate de mai multe ori pe zi, demers care conferă produselor prospețime și savoare.
Susținerea economiei locale: Achiziționând de la o brutărie locală, susții afacerile din comunitate și contribui la crearea de locuri de muncă și la dezvoltarea economică a comunității.
Încredere în producător: Consumul de produse locale oferă posibilitatea interacțiunii directe cu producătorii, creând transparență și încredere. Astfel, știi exact ce ajunge pe masa ta – un produs autentic și sigur.
Educație și parteneriate cu școlile: Prin programele educaționale inițiate de Eldi, copiii au ocazia să viziteze brutăria și să descopere importanța produselor locale și procesul de panificație.
Recompensarea fidelității: Printr-un sistem de loialitate dedicat, clienții fideli acumulează puncte la fiecare achiziție de produse locale, transformate ulterior în vouchere pentru a recompensa susținerea continuă.
Reducerea risipei alimentare: Apropierea de comunitate permite companiei Eldi să ajusteze producția în funcție de cerere, evitând, astfel, risipa. Produsele Eldi ajung în magazine la doar câteva ore de la coacere, cu aroma și prospețimea intacte.
”Am reușit, deoarece părerea clienților și partenerilor noștri este mereu în centrul acțiunilor noastre. Dezvoltăm produse și campanii care să sprijine dezvoltarea afacerii pe care o administrăm. Încurajăm și împărtășim informații despre elementele de succes, dar și aspecte de îmbunătățire în relație cu preferințele și opțiunile partenerilor și ale clienților. Obiectivul nostru de bază a fost și va rămâne acela de a întâmpina cu succes cerințele unei piețe în continuă schimbare și de a oferi servicii si produse de cea mai bună calitate, la cele mai înalte standarde”, a declarat pentru cotidianul Zi de Zi, Sándor Csongor, director general și administrator al firmei mureșene.
Astăzi, Eldi realizează o cifră de afaceri de 68.590.472 lei (peste 13 milioane de euro, conform rezultatelor din 2023) cu un număr mediu de angajați de 298.
Consiliul de administraţie este format din 3 administratori: Sándor Csongor, Kabai Csaba și
Kabai Elek.

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari



Citeste Zi de Zi Online


 

 











 

 

 

Print


 





Transilvania Business

ARHIVE

error: Content is protected !!