Achiziție importantă pentru Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș Sanatate
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 805 Vizualizări

Achiziție importantă pentru Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș

Conducerea Spitalului Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș a atribuit, în data de 12 mai 2025, societății Pharmics SRL Cristești, un contract în valoare de 13.231.400 de lei, fără TVA, pentru un acord-cadru care vizează achiziționarea unui sistem de monitorizare cardiacă, informează www.licitatiapublica.ro.

Contractul prevede achiziționarea unui sistem integrat de electrofiziologie, cu amplificator de minimum 50 de canale și cu stimulator integrat complet în sistem (cantitate minimă o bucată; cantitate maximă două bucăți), cu termen de garanție de 24 de luni de la data punerii în funcțiune.

Potrivit informațiilor furnizate în Caietul de sarcini al licitației, achiziția a fost inițiată sub incidența ”clauzei suspensive”, în sensul că este condiționată ”de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice.”

”Având în vedere dispozițiile Legii nr. 98/2016 privind achzițiile publice și Hotărârea Guvernului nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, autoritatea contractantă precizează că va perfecta achiziția cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 24 luni de la data aprobarii raportului procedurii, autoritatea contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanțării, își rezervă dreptul de a anula prezenta achiziție, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare. Ofertanții din cadrul acestei achiziții înțeleg că autoritatea contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării achiziției indiferent de natura acestuia și indiferent dacă autoritatea contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei achiziții acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/ clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Perioada maximă pentru care operează clauza suspensiva este de 24 luni, astfel încât, în cazul în care condiția semnării contractului de finanțare nu este îndeplinită, procedura de atribuire este anulată în conformitate cu prevederile articolului 212, alineatul 1, litera c, teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică”, se precizează în documentul aprobat de către Ec. Ioan Florin Crăciun, managerul Spitalului Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș.

Arina TOTH

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete


Citeste Zi de Zi Online


 

 











 

 

 

Print





Transilvania Business

ARHIVE

error: Content is protected !!