Grupul Aages, afaceri și profit în creștere Business
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 795 Vizualizări

Grupul Aages, afaceri și profit în creștere

Grupul de firme Aages din Sângeorgiu de Mureș, a căror activitate constă în producerea de sisteme și componente în domeniul încălzirii prin inducție și a prelucrării la cald, a încheiat exercițiul financiar 2024 cu o cifră de afaceri de 61,5 de milioane lei și un profit net de 13,3 de milioane de lei.

Indicatori de succes

Rezultatele aferente anului 2024 obținute de Grupul alcătuit din firmele Aages SA, Electroterm SRL și Aages HTC au fost publicate recent, prin intermediul unui raport făcut public pe pagina web a Bursei de Valori București, www.bvb.ro.

”În anul 2024, cifra de afaceri a Grupului a depășit pragul de 60 milioane de lei, înregistrând o creștere semnificativă de la valoarea de 45,2 milioane de lei până la nivelul de 61,5 milioane de lei (+ 36%), în principal pe fondul creșterii valorice a producției vândute, de la 40,3 milioane de lei în anul 2023 până la 56,1 milioane de lei în anul 2024 (+ 40%). În condițiile în care cheltuielile operaționale la nivel de Grup au înregistrat o creștere de 24% față de anul precedent, profitul operațional a trecut de 10 milioane de lei, marcând în perioada de raportare o creștere semnificativă de la 7,6 milioane de lei până la 13,3 milioane de lei (+ 74%)”, se precizează în documentul întocmit de către Molnár Gábor (foto), președintele Consiliului de Administrație al SC Aages SA.

Din același Consiliu de Administrație mai fac parte și Törzsök Sándor László (membru), Kolozsvári Zoltán Csaba (membru), Lucian Savu (membru) și Doki János Tibor (membru).

Producția, orientată către export

Referitor la piețele de desfacere, raportul reliefează faptul că în ceea ce privește activitatea de producție specifică Grupului Aages în România ”nu există o concurență reală pe piața internă”, iar producția ”se adresează în continuare în principal partenerilor comerciali externi.”

”Deși evoluția din ultimii trei ani indică o diminuare a expunerii vânzărilor în afara României, tendința de orientare către piețele externe rămâne un element definitoriu pentru societățile din Grupul de firme Aages. Ponderea exporturilor în tranzacțiile totale de vânzare înregistrate în perioada 2022-2024 este de: 82,14% în anul 2022, 70,74% în 2023, 67,85% în 2024. Piața de desfacere este reprezentată atât de clienți finali cât și de clienți cu statut de intermediari, care realizează revânzarea produselor sau integrarea lor în echipamente mai complexe”, se mai menționează în raport.

În același document se mai arată faptul că Grupul Aages are un portofoliu de clienți alcătuit din firme ”de renume pe plan mondial”, în ideea de ”a dezvolta relații comerciale cu firme puternice care să asigure bazele unei colaborări sigure și de perspectivă.”

”Principalele țări din care provin acești clienți sunt Germania, Turcia, China, Ungaria și România”, a mai explicat Molnár Gábor.

Alex TOTH

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari



Citeste Zi de Zi Online


 

 











 

 

 

Print





Transilvania Business

ARHIVE

error: Content is protected !!