Platformă nouă pentru Registrul de evidență a salariaților: adio, REVISAL, bun venit REGES-ONLINE! Business
  • redactia
  • 0 comentarii

Platformă nouă pentru Registrul de evidență a salariaților: adio, REVISAL, bun venit REGES-ONLINE!

Începând cu data de 1 octombrie a acestui an, aplicația REVISAL nu va mai fi disponibilă, iar raportările privind evidența salariaților se vor realiza exclusiv pe platforma digitală REGES-ONLINE.

30 septembrie, termen de grație

Înregistrarea pe noua platformă se face accesând pagina web www.reges.inspectiamuncii.ro, autentificarea se poate realiza fie prin cont creat în platforma RoEID, fie cu semnătură digitală calificată, iar până la data de 30 septembrie 2025 angajatorii au obligativitatea de a completa în REGES-ONLINE elementele contractelor de muncă active care nu se regăsesc deja în REVISAL.

”Piața muncii din România înregistrează o nouă modificare majoră în felul de operare al Registrului general de evidență a salariaților, în sensul în care a apărut Hotărârea 295 din 2025 și Ordinul 1107 din 2025 care reglementează noua platformă a Registrului de evidență a salariaților, care se numește regesonline. Această platformă este pusă la dispoziție către angajatori și vine și cu o îmbunătățire, respectiv cu o noutate și pentru salariați, în sensul în care Ordinul 1107 spune foarte clar că salariatul poate să își verifice în mod real această bază de date profesională, care îi permite inclusiv să intre pe toate locurile de muncă și acolo unde consideră că sunt neconformități să le notifice pe platformă. Noutatea pentru angajatori este această platformă pe care se obține înrolarea atât prin verificarea actelor la Registrul Comerțului pentru societățile comerciale, cât și la sediul ITM pentru asociații, fundații, toate aceste unități care nu pot fi verificate prin Registrul Comerțului. Se autentifică, se încarcă pe platformă la secțiunea ”Angajator” și apoi cu actele pot veni în original, pentru verificare. Dacă toate actele sunt în regulă pe platformă, se va da autorizare către Inspectoratului de Muncă. În rest, aproape toate celelalte cereri se soluționează de către platformă în mod direct. Obținerea semnăturii electronice și ROeID facilitează accesul la această platformă, ceea ce și recomandăm având în vedere timpul foarte scurt. Timpul de autentificare pentru această platformă nouă a fost din 1 aprilie până în 30 septembrie 2025. După 1 octombrie 2025, vechea platformă REVISAL, cum o știe toată lumea, va înceta să mai funcționeze, astfel încât toată lumea trebuie să ”migreze” până atunci”, a declarat, pentru cotidianul Zi de Zi, jrs. Eva Man (foto), inspector șef adjunct al Inspectoratului Teritorial de Muncă (ITM) Mureș.

Infochioșc, la sediul ITM Mureș

Totodată, în clădirea din Târgu Mureș care găzduiește sediul Inspectoratului Teritorial de Muncă Mureș, la etajul 3, a fost amplasat un Infochioșc care poate fi utilizat atât de angajatori, cât mai ales de angajați.

”Este pusă la dispoziție o unitate de verificare a activității profesionale, Infochioșc se numește, la care salariatul poate să își solicite informații cu privire la starea-statusul contractului. Nu mai este nevoie să vii să ceri de la Inspectorat pentru că sunt puse la dispoziție mijloace moderne și rapide de a verifica în timp real activitatea profesională a salariatului”, a adăugat jrs. Eva Man.

În cazul în care angajatul constată anumite neconcordanțe, prin intermediul Infochioșcului acestea pot fi sesizate online atât angajatorului, cât și ITM.

Alex TOTH

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii




Recomandari

Recent
Popular
Etichete


Citeste Zi de Zi Online









 

 

 

 

 




Print





Transilvania Business

ARHIVE

error: Content is protected !!