Program prelungit cu publicul, o zi pe săptămână, la Casele Județene de Asigurări de Sănătate Sanatate
  • redactia
  • 0 comentarii

Program prelungit cu publicul, o zi pe săptămână, la Casele Județene de Asigurări de Sănătate

Președintele Casei Naționale de Asigurări de Sănătate (CNAS), Conf. Univ. Dr. Horațiu Moldovan, a anunțat joi, 16 octombrie, în urma unei videoconferințe cu directorii Caselor de Asigurări de Sănătate județene, stabilirea unor măsuri organizatorice noi care au ca scop ”întâmpinarea nevoilor pe care le au persoanele asigurate în relația cu CNAS.”

”Am convenit ca, pentru a oferi tuturor posibilitatea de a interacționa cu Casa de Asigurări, fiecare casă județeană va stabili ziua în care își va prelungi programul. Această decizie este în sprijinul celor care nu pot ajunge la un ghișeu în timpul orarului obișnuit de lucru și care trebuie să beneficieze de acces echitabil la serviciile medicale incluse în sistemul de asigurări de sănătate”, a precizat Conf. Univ. Dr. Horațiu Moldovan.

Noile programe de lucru vor fi publicate pe paginile de internet ale instituțiilor județene, iar pe site-ul CNAS va fi disponibilă situația centralizată la nivel național.

”Decizia de a ajusta intervalul de interacțiune cu publicul face parte din setul de măsuri pe care le-am propus, la începutul lunii septembrie, pentru a simplifica procesul de validare a calității de asigurat în cazul persoanelor care au depus Declarația unică. Aceste măsuri au avut rezultatele pe care le-am preconizat: în ultima lună, calitatea de asigurat a fost validată, la cerere, pentru 104.669 de persoane, ceea ce înseamnă o medie de aproximativ 3.500 solicitări pe zi; peste 60% dintre aceste solicitări au fost făcute la ghișeu, în timp ce aproape 40% au fost transmise online”, a menționat Conf. Univ. Dr. Horațiu Moldovan.

În cursul aceleiași videoconferințe, președintele CNAS a reamintit importanța operativității în procesarea cererilor, ”pentru a garanta continuitatea serviciilor medicale pentru persoanele asigurate.”

”Voi monitoriza și în perioada următoare ritmul și evoluția interacțiunii dintre asigurați și casele de asigurări de sănătate și vom veni cu noi măsuri de optimizare. Obiectivul e să reușim, la nivelul tuturor caselor de asigurări de sănătate județene, să oferim servicii transparente, prompte și accesibile tuturor beneficiarilor, iar fiecare cetățean care se adresează CAS să găsească un interlocutor atent la nevoile sale și care să îi ofere sprijin real în accesarea serviciilor de sănătate. Mă bucur că un număr din ce în ce mai mare de români aleg să comunice cu noi prin e-mail, un mod simplu și rapid, care aduce un câștig de timp și de confort în relația cu Casa Națională de Asigurări de Sănătate. La ghișeu sau online, suntem alături de fiecare om care se bazează pe sistemul public de sănătate!”, a conchis medicul mureșan aflat la conducerea CNAS.

(Redacția)

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii




Recomandari

Recent
Popular
Etichete


Citeste Zi de Zi Online









 

 

 

 

 




Print





Transilvania Business

ARHIVE

error: Content is protected !!