Jurnal economic Business
  • emese.ardelean
  • 0 comentarii
  • 63 Vizualizări

Jurnal economic

PRIMELE CRITERII LA ACHIZIȚIA UNUI AUTOTURISM

SB: Acestea sunt consumul de combustibil, fiabilitatea şi costurile cu întreţinerea

* Consumul de combustibil, fiabilitatea şi costurile cu întreţinerea sunt primele trei criterii de care ţin cont românii când cumpără un autoturism, dar în următorii ani accentul se va muta pe aspecte care vizează bugetul pe termen lung alocat utilizării maşinii. Potrivit sondajului, 77% dintre cei intervievaţi au ales consumul de combustibil, 60% fiabilitatea şi 59% costurile cu întreţinerea.La distanţă relativ mare se află siguranţa autoturismului (28%), iar pe locurile următoare în topul criteriilor se află aspectul exterior (18%) şi cel interior (12%).”Procentajul relativ scăzut al acestor ultime două criterii denotă o alegere mai degrabă raţională a românilor când vine vorba despre alegerea maşinii”, notează studiul realizat.Mărimea portbagajului este unul dintre primele trei criterii pentru 11% dintre respondenţi, cu un procent în plus faţă de cei 10% care se uită la păstrarea valorii în timp a autoturismului.Nivelul de poluare (8%), deşi are valori relativ modeste în criteriile principale de alegere, este totuşi mai important decât culoarea maşinii (4%), demarajul (3%) şi atributul “maşină mare/impunătoare” (2%).Studiul a fost realizat pe un eşantion de 2.686 de proprietari de autoturisme din România.

LOCUL II LA GRADUL DE ÎNGRIJORARE PENTRU POVARA FISCALĂ

SB: Politica fiscală are un impact major asupra competitivităţii afacerilor

* 92% dintre managerii de companii din România sunt preocupaţi de creşterea poverii fiscale. Este al doilea cel mai ridicat nivel de îngrijorare înregistrat la nivel global, după cel din Franţa, şi mult peste media globală, de 70%, potrivit unui studiu realizat în România, la care au participat 49 de manageri. Totodată, 92% directorii generali consideră că firmele ar trebui să-şi plătească „partea corectă” de impozite şi taxe, iar 84% dintre respondenţi cred că firmele multinaţionale ar trebui să-şi publice informaţiile referitoare la venituri, profituri şi impozitele şi taxele plătite pentru fiecare ţară în parte în care operează. Iar 80% sunt de acord ca autorităţile fiscale din întreaga lume să comunice între ele informaţiile fiscale pe care le au referitor la companii. Din totalul participanţilor la sondaj, 88% manageri apreciază că prioritatea Guvernului ar trebui să fie îmbunătăţirea infrastructurii ţării, cel mai ridicat procentaj la nivel global, în vreme ce 78% dintre ei cred că guvernele care s-au succedat nu au reuşit să facă acest lucru până în prezent. Totodată, respondenţii şi-ar dori ca autorităţile să asigure stabilitatea sistemului financiar şi accesul la surse de finanţare la costuri rezonabile (65%).

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

Print


 

Media kit Zi de Zi 2022-2023

Transilvania Business

ARHIVE