25 de locuinţe de serviciu pentru profesioniştii din Reghin Social
  • admin
  • 0 comentarii
  • 46 Vizualizări

25 de locuinţe de serviciu pentru profesioniştii din Reghin

3-2_44.jpgFoto:
Maria Precup, viceprimarul municipiului Reghin

La ultima şedinţă a Consiliului Local, consilierii reghineni au votat un proiect de hotărâre privind transmiterea în administrarea instituţiilor publice din municipiu a unui număr de 25 locuinţe de serviciu. Apartamentele sunt situate în imobilul din Bulevardul „Unirii” nr. 57 prevăzut cu 120 de apartamente şi care se află în proprietatea privată a municpiului Reghin.

Cine va administra locuinţele?

Pentru cele 25 de locuinţe de serviciu consilierii locali au votat transmiterea acestora la şapte instituţii publice din Reghin: două în administrarea Centrului Bugetar „Petru Maior”, alte trei în administrarea Centrului Bugetar Şcolar „Alexandru Ceuşianu”, două apartamente au fost transmise în administrarea Centrului Bugetar Şcolar „Ioan Bojor”, cinci în administrarea Inspectoratului Judeţean de Poliţie Mureş, una în administrarea Serviciului Judeţean de Ambulanţă Mureş, şase s-au transmis în administrarea Spitalului „Dr. Eugen Nicoară” şi una a fost transmisă în administrarea Centrului „Augustin Maior”. „Instituţiile prin consiliile lor de administraţie repartizează salariaţiilor fiecare cui consideră că merită apartamentele, repectând prevederile legale urmănd ca noii locatarii până la începutul lunii martie să se mute în noile locuinţe de serviciu”, a precizat viceprimarul Reghinului, Maria Precup.

Ce condiţii se cer chiriaşilor?

Printre condiţiile de închiriere a locuinţelor de serviciu se numără mai multe condiţii care trebuie îndeplinite de viitorul proprietar, cum ar fi: vechimea în muncă în cadrul instituţiei a angajatului, funcţia deţinută sau funcţia pe care urmează să o deţină, precum şi gradul de pregătire al solicitantului raportat la necesităţile municipiului. O altă condiţie obligatorie este a viitorului proprietar este să nu posede locuinţă proprie personală şi bineînţeles se iau în calcul numărul de copii şi a celorlalte persoane care gospodăresc împreună cu salariatul. Calcularea chiriei şi tariful lunar al chiriei în lei la metru pătrat practicat va fi cel prevăzut de articolele 26-41 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 40/1999 privind protecţia chiriaşilor şi stabilirea chiriei pentru spaţiile cu destinaţie de locuinţă. „Din totalul celor 120 de apartamente după repartizarea celor 25 de locuinţe de serviciu din blocul din cartierul Unirii, cele rămase vor fi disponibile pentru vânzare sau vor fi închiriate, doar că în acest caz legea va obliga Primăria Reghin să organizeze o licitaţie publică. Iar dacă se ajunge la licitaţie se ajunge la ideea de cine dă mai mult, nu ar fi chiar corectă procedura de închiriere pentru că la aceasta ar putea participa doar persoane cu un standard ridicat de viaţă, mult peste salariul mediu pe economie din România”, a precizat Maria Precup.

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari


Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE