Plaza M- Rebranding în valoare de 16 milioane de euro Business
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 6305 Vizualizări

Plaza M- Rebranding în valoare de 16 milioane de euro

Marți, 30 aprilie, a avut loc o conferință de presă prilejuită de relansarea spațiului comercial Plaza M, fostul Promenada Mall, care a fost revitalizat, renovat și extins cu o suprafață de 10% și cu noi branduri de renume internațional, în urma unei investiții de 16 milioane de euro, suportată integral de conglomeratul pan-european de investiții imobiliare cu sediul la Budapesta, Indotek Group.

„Scopul principal al reorganizării noastre comerciale a fost să facem din Plaza M destinația principală pentru cumpărături din Târgu Mureș, oferind alternative accesibile și de înaltă calitate pentru familiile locale. De asemenea, ne propunem să devenim centrul de retail de referință pentru brandurile internaționale care apreciază calitatea și accesibilitatea și salutăm retailerii internaționali care împărtășesc această viziune și optează să se mute în centrul nostru comercialStrategia noastră cuprinzătoare de renovare cuprinde mult mai mult decât introducerea de noi comercianți în centru. Încurajăm în mod activ chiriașii noștri existenți să implementeze cele mai recente concepte de retail în Plaza M”, a declarant Zsolt Kertai,  șeful departamentului Retail Internațional al Indotek Group.

Investiții în Rebranding

Proiectul de renovare și rebranding s-a desfășurat în două etape, incluzând o extindere cu 10% a suprafeței, modernizarea interioarelor și renovarea completă a zonelor comunitare, oferind vizitatorilor o experiență de cumpărături de calitate. Lucrările de renovare s-au răsfrâns și asupra chiriașilor, astfel magazinele Leroy Merlin și Auchan au fost reamenajate complet.

În cadrul conferinței, Zsolt Kertai a anunțat redeschiderea mai multor magazine de retail mondial care și-au extins perimetrul comercial în urma unor lucrări de renovare,  printre acestea numărâdu-se magazinele CCC și New Yorker, precum și deschiderea unor branduri unice în oraș- magazinele Tedi și HalfPrice.

Half price este un concept off-price care operează în sute de țări din Europa Centrală și de Est. Acest concept permite clienților să găsească produse de la cele mai cunoscute branduri la preț redus. Clienții pot găsi produse de la cele mai renumite branduri internaționale, precum Tommy Hilfiger, Adidas, Calvin Klein și alții. Echipa noastră de cumpărători caută în permanență cele mai bune prețuri pentru clienții noștri. Credem că toată lumea va găsi ceva interesat în magazinele noastre. Fie că este un tricou pentru ea, o jucărie pentru animalul de companie, o pereche de papuci, toată lumea va găsi ceva pe placul lui”, a explicat Szymon Parafiniak, district manager al HalfPrice.

În urma lucrărilor de reabilitare, suprafața spațiului comercial s-a extins cu 5.000 de metri pătrați, ajungând la un total de 55.000 de metri pătrați, în care își desfășoară activitatea comercială un număr de 90 de magazine, cu o rată de ocupare actuală de aproximativ 92%, ceea ce indică o atractivitate puternică atât pentru chiriași, cât și pentru clienți. Totodată, Zsolt Kertai a anunțat că alte magazine urmează să se deschisă în viitorul apropiat, spre bucuria  cumpărătorilor.

Beneficii pentru târgumureșeni

Noi magazine deschise, înseamnă o nouă forță de muncă necesitară, ceea ce este în beneficiul cetățenilor târgumureșeni aflați în căutarea unui job stabil în frumosul domeniu al retail-ului. Pe lângă acestea, Plaza M contribuie și la creșterea veniturilor fiscale în Târgu Mureș și la dezvoltarea comunității locale, asigurând cumpărătorilor un spațiu comercial care să le satisfacă toate nevoile de cumpărare. De la articole vestimentare, la articole de uz caznic, bricolaj, sau sport, spațiu de catering sau de divertisment, Plaza M oferă clienților o experiență de cumpărare exhaustivă.

„Doresc să felicit societatea Indotek Group pentru eforturile pe care le-au depus de a aduce Târgu Mureșului un suflu nou. Aici noutatea și modernitatea designului noului mall – Plaza M, vorbește de la sine despre bunul gust și implicarea pe care proprietarul o deține. Investiția nu numai că ne-a îmbogățit comunitatea, dar contribuie și la vitalitatea economică a orașului nostru. Acest lucru este lăudabil și cred că orice primar ar fi mândru să vă spună „Bine ați venit în comunitate”! Orașul nostru încurajează inovația și promovează un climat favorabil pentru afaceri.”, a precizat primarul Municipiului Târgu Mureș, Soós Zoltán, în cadrul conferinței de presă.

Principalii colaboratori

Rebranding-ul presupune implicit și identificarea de noi magazine de renume care să-și deschidă filiale în Plaza M. Această sarcină revine grupului de Retail CBRE România, cei care au angajamentul de a îmbogăți experiența de cumpărare a târgumurelenilor cu branduri consacrate la nivel internațional. „Suntem foarte entuziasmați să colaborăm cu Indotek la reamenajarea și reînchirierea Plaza M. Acest proiect are toate ingredientele potrivite pentru a deveni un centru comercial de succes: chiriașii existenți precum Auchan, Cinema City, H&M, Decathlon, și noi veniți precum HalfPrice și Tedi. Plaza M este cu siguranță un simbol al orașului Târgu Mureș, și împreună cu Indotek, suntem pregătiți să oferim o experiență de cumpărături excepțională.”, a afirmat Carmen Ravon, managerul departamentului de Retail al CBRE România, despre colaborarea cu Indotek Group.

Creșterea consumului în retail, posibilitatea de expansiune în orașele regionale, apetitul crescut pentru noi branduri, forța de muncă educată și calificată și rentabilitatea dovedită printre retailerii internaționali existenți sunt doar câțiva dintre factorii care fac din România o destinație căutată de retailerii internaționali, după cum observă Carmen Ravon.

Inaugurarea HalfPrice

La finalul conferinței de presă, invitații și oficialitățile prezente la eveniment au asistat la o ceremonie de tăiere a panglicii în fața magazinului HalfPrice, poziționat în apropierea magazinului Hervis din incinta Plaza M. Tăierea pangligii a fost un gest simbolic care a marcat deschiderea oficială a noului magazin, unic în Târgu Mureș.

Text: Mădălina ROHAN

Foto și video: Lorena PINTILIE și Diana CĂRBUREAN

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Citește și:

Recomandari



Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE