Direcția de Asistență Socială Târgu Mureș achiziționează studiu privind diagnoza socială Slider
  • Malina Moraru
  • 0 comentarii
  • 300 Vizualizări

Direcția de Asistență Socială Târgu Mureș achiziționează studiu privind diagnoza socială

Direcția de Asistență Socială Târgu Mureș își propune achiziționarea de studiu privind diagnoza socială, analiza de nevoi sociale a populației din Municipiul Târgu Mureș, pentru a construi o imagine completă asupra nevoilor locale, actualizarea datelor privind utilizarea și accesul la serviciile și măsurile

cu caracter social din Municipiul Târgu Mureș, dar mai ales identificarea tipurilor de servicii și măsuri care trebuie extinse sau îmbunătățite, pentru a răspunde nevoilor sociale actuale ale populației, potrivit unui anunț publicat pe pagina web a primăriei Târgu Mureș, www.tirgumures.ro

Conform caietului de sarcini, obiectivul general al achiziției reprezintă elaborarea/actualizarea hărții privind serviciile sociale din Municipiul Târgu Mureș existente și infrastructura aferentă acestora, a hărții privind nevoia de servicii sociale și a infrastructurii aferentă acesteia. Estimarea nevoii comunității în domeniul asistenței sociale, în fundamentarea strategiei de dezvoltare a serviciilor sociale și a planurilor locale de acțiune, precum și la estimarea necesarului de servicii sociale pe tipuri de servicii, beneficiari, infrastructură.

Obiectivul specific este analiza de nevoi sociale a populației din Municipiul Târgu Mureș, pentru a construi o imagine completă asupra nevoilor locale, actualizarea datelor privind utilizarea și accesul la serviciile și măsurile cu caracter social din Municipiul Târgu Mureș, dar mai ales identificarea tipurilor de servicii și măsuri care trebuie extinse sau îmbunătățite, pentru a răspunde nevoilor sociale actuale ale populației, conform aceleiași surse.

Activitățile ce vor fi realizate

Întocmirea și elaborarea unei hărți de servicii sociale din Municipiul Târgu Mureș presupune mai multe puncte: elaborarea unei analize demografice; analiza cantitativă și calitativă a nevoilor de servicii sociale de la nivel local; analiza serviciilor sociale furnizate de sectorul public; analiza serviciilor sociale furnizate de sectorul privat; analiza calitativă a actorilor interesați (stakeholderi); raport de sinteză a rezultatelor analizei și de recomandări privind reforma sectorului de servicii sociale de la nivel local; harta prestatorilor de servicii sociale de la nivel local. Pentru realizarea activităților în cadrul Contractului, Autoritatea Contractantă anticipează că sunt necesare anumite domenii de expertiză sau minim următoarele categorii de profesii: Manager de proiect, Sociolog, Expert GIS.

Detalii despre depunerea dosarelor

Termenul de depunere a ofertelor este 7 zile calendaristice de la publicarea documentației de achiziție a serviciilor. Autoritatea contractantă va încheia un contract de furnizare a serviciilor care fac obiectul achiziţiei, valabil de la data încheierii contractului şi până la 31.12.2022. Prestatorul este responsabil pentru derularea tuturor serviciilor prevăzute pentru obţinerea rezultatelor stabilite prin prezentul caiet de sarcini, totodată va realiza în mod cumulativ toate cerinţele acestui caiet de sarcini respectând şi aplicând cele mai bune practici în domeniu.

Toate rapoartele, datele și serviciile furnizate de Prestator în cadrul acestui contract vor fi confidenţiale şi vor constitui proprietatea beneficiarului contractului (Direcţia de Asistenţă Socială Târgu Mureş). Respectarea de către Prestator a confidenţialităţii informaţiilor şi datelor, inclusiv a celor cu caracter comercial sau personal, colectate prin acest proiect trebuie, de asemenea, asigurată.

Documentele se vor întocmi conform graficului de derulare, pe suport de hârtie și în format digital (editabil) într-un exemplar. Depunerea documentelor pe suport de hârtie se va face la Registratura Direcției de Asistență Socială Târgu Mureș, camera 8, de la sediul achizitorului din Municipiul Târgu Mureș, strada Gheorghe Doja nr. 9, cod poștal 540015, România, program Luni-Vineri de la ora 8:00 la 12:00, respectiv Marți și Joi și de la 14:00 la 16:00. Transmiterea documentelor în format digital (doc/docx și pdf) se va face la adresa de e-mail a achizitorului: registratura.das@tirgumures.ro Termenul pentru depunerea documentelor este stabilit conform graficului de derulare a activităților.

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari


Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE