- admin
- 0 comentarii
- 51 Vizualizări
Inventarul banilor în şcoli
12 ianuarie 2011Până pe 20 ianuarie contabilii şefi din şcoli trebuie să depună situaţiile financiare. Centrul Educaţia 2000+ a lansat un program prin care şcoli din judeţ pot obţine 15.000 lei. De asemenea, starea terenurilor de sport este inventariată în această perioadă.
Situaţiile financiare anuale privind execuţia bugetului pe care-l gestionează contabilii şefi din şcoli trebuie depuse până pe 20 ianuarie la Inspectoratul Şcolar Judeţean Mureş – Serviciul Contabilitate. “Situaţiile financiare vor fi depuse în dosare, nu în folii de plastic sau foi volante. Pe dosar se trece antetul unităţii, codul fiscal şi telefonul administratorului financiar”, a cerut Gabriela Ruţă, contabil şef al IŞJ.
Bani de luat
Fundaţia Centrul Educaţia 2000+, organizaţie independentă de politici, consultanţă şi servicii educaţionale, a anunţat luni o selecţie de proiecte care vizează îmbunătăţirea parteneriatului şcoală-comunitate. Aceasta se derulează în cadrul proiectului „Parteneriat pentru educaţie! Granturi pentru şcoli în dificultate!” şi este finanţat de Fundaţia Soros România, prin programul Fondul de Urgenţă. Obiectivul general este îmbunătăţirea accesului elevilor din mediile sociale defavorizate la un învăţământ de calitate prin implementarea de proiecte de scurtă durată la nivelul şcolilor unde aceştia îşi desfăşoară activitatea. Valoarea unui grant este de 15.000 lei (inclusiv TVA). Pot participa unităţi de învăţământ de toate nivelurile care îşi desfăşoară activitatea în comunităţi defavorizate, în care există: o rată ridicată a şomajului, un număr important de copii din familii ai căror părinţi sunt plecaţi la muncă în străinătate, aparţin minorităţilor naţionale, au cerinţe educaţionale speciale şi familiile sunt asistate social. În anul 2011, vor fi finanţate 100 proiecte. Ghidul Aplicantului, împreună cu formularul cererii de finanţare sunt disponibile pe pagina web a Centrului Educaţia 2000+, www.cedu.ro, în secţiunea ştiri şi comunicate. Termenul limită pentru depunerea cererilor de finanţare este 21 ianuarie 20011, ora 17.00.
Inventar la sport
IŞJ a cerut ca până astăzi directorii de şcoli să trimită în format electronic inspectorului de educaţie fizică şi sport un raport despre situaţia terenurilor de sport aferente unităţilor de învăţământ. Informaţiile includ detalii despre destinaţia terenului, suprafaţă, tip şi gradul de uzură, accentul fiind pus pe posibilitatea de a-l utiliza sau riscul de accidente. “Este o situaţie pe care ne-a cerut-o Ministerul Educaţiei, vom trimite baza de date acolo. Nu ştim deocamdată dacă urmează un proiect sau program de finanţare pentru refacerea acestor terenuri”, ne-a declarat Adrian Rucoi, inspectorul de specialitate al IŞJ.
Citește și:
Recomandari
|
|
Lasă un comentariu