Foto: Uniprest Instal, plus de valoare cu platforma digitală „Uniprest Instal Digital” Recomandări zi de zi
  • redactia
  • 0 comentarii
  • 389 Vizualizări

Foto: Uniprest Instal, plus de valoare cu platforma digitală „Uniprest Instal Digital”

Companie înființată în 2009, Uniprest Instal își are sediul social și depozitul central în Târgu Mureș. Aceasta este dezvoltatorul primului ecosistem dedicat exclusiv profesioniștilor în instalații, HVAC și echipamente de încălzire/răcire din România, iar portofoliul Uniprest Instal conține peste 7.000 de articole stocabile și peste 300.000 de produse speciale, disponibile la comandă, grupate în șase categorii: gaz, termice, apă, sanitare, energie verde și AC/ventilație.

Joi, 29 septembrie, a avut loc evenimentul „Expo Uniprest Târgu Mureș 2022”, care a debutat cu o conferință dedicată profesioniștilor în domeniu, în cadrul căreia s-a discutat despre piața instalațiilor, de la provocările contextului actual la digitalizare.

Sprijin pentru clienți și parteneri

În ceea ce privește evoluția pieței construcțiilor, în primul semestru al anului 2022 piața a crescut cu 2%, comparativ cu anul precedent, când s-a înregistrat o creștere totală de 6,3%.

Statisticile sunt următoarele: construcții rezidențiale: +28% în 2021, +16% în semestrul I din 2022; construcții nerezidențiale: -10% în 2021, -12% în semestrul I din 2022; construcții inginerești: -6% în 2021, -4% în semestrul I din 2022.

Odată cu creșterea prețurilor în ultimele luni, a urmat și o creștere a capacității de producție, ceea ce a dus inevitabil, la o lipsă de stocuri și multă impredictibilitate. Estimările perioadei următoare nefiind întru totul pozitive, echipa Uniprest Instal lucrează în așa fel încât impactul asupra partenerilor să fie ușurat.

„Continuăm toate proiectele începute și plănuim altele noi, ne dezvoltăm permanent echipa și infrastructura, creștem suprafața de depozitare și analizăm constant oportunitatea măririi acoperirii geografice, digitalizăm procesele interne și externe, am crescut stocurile, pentru a putea asigura continuitate pe livrări, comunicăm constant cu producătorii pentru a primi cantitățile de marfă necesare, cu focus pe previziuni. Totodată, suntem deschiși în comunicarea și colaborarea cu partenerii pentru elaborarea previziunilor și eșalonarea livrărilor potrivite diverselor fazelor ale lucrărilor; investim în transparență și digitalizare și punem la dispoziție toate instrumentele digitale necesare pentru a putea lua decizii optime și rapide pentru afacerea partenerilor, prin noua platformă Uniprest Instal Digital”, au informat reprezentanții Uniprest Instal.

Platforma digitală, un plus de ajutor

Tot în cadrul conferinței de joi, 29 septembrie, a avut loc prezentarea platformei Uniprest Instal Digital.

Enikő Péter, Managing Director al companiei Uniprest Instal, a oferit celor prezenți informații utile despre platformă și despre atuurile pe care aceasta le aduce: „Uniprest Instal Digital este, pe scurt, o platformă pentru managementul proiectelor de instalații. Pe larg, oferă o serie de instrumente utile cu care fiecare persoană care va utiliza sistemul, își va putea monitoriza fluxul de lucru, va putea câștiga timp, va putea face estimări corecte pe lucrări și va fi permanent în controlul costurilor și al proiectelor pe care le derulează. În platforma noastră se pot selecta produsele, există mai multe variante de filtrare și de vizualizare a datelor. Meniul platformei este compus din două părți principale. O parte conține instrumentele pe care le oferim, accesul în magazinul online, liste create și predefinite care ușurează procesul de comandă, informații despre noi, despre serviciile noastre, știri și noutăți. O alta o reprezintă dashboard-ul sau partea utilizatorului, în care acesta își poate gestiona comenzile, facturile, listele și unde există mai multe informații, inclusiv financiare. Platforma este realizată cu cele mai noi tehnologii, are un meniu intuitiv, permițând căutarea facilă a produselor, după denumire, codul produsului sau al furnizorului”.

Câteva dintre principalele funcționalități ale platformei: vizualizarea în timp real a stocurilor de la cel mai apropiat depozit sau de la depozitul central; expunerea informațiilor extinse despre produse; posibilitate de a crea liste predefinite, care pot fi folosite ca șabloane pentru comenzi. În sprijinul utilizatorilor, platforma mai vine cu liste gata realizate pentru diverse proiecte, și cu soluții sau accesorii recomandate de către producător.

„Comenzile se pot realiza la orice oră, ca în orice sistem online, iar clientul poate vedea comenzile anterioare și statusul acestora. Platforma oferă inclusiv instrumente de management financiar, se pot vedea sold-uri, scadențe și un calendar de plăți. Este permisă încărcarea și descărcarea fișierelor externe. Sistemul este viu, actualizat în timp real și completat constant cu noi funcționalități. Unul dintre cele mai noi instrumente din platformă este white labeling, o funcționalitate prin care clienții, re-selleri, firme de execuție în instalații și dezvoltatori de proiecte rezidențiale, comerciale sau industriale, își pot genera și gestiona propriile oferte către terți, clienți sau beneficiari finali. Ulterior personalizării, oferta se poate descărca în format PDF, iar după generare, aceasta va rămâne salvată în contul Uniprest Instal Digital, putând fi oricând accesată și/sau actualizată cu un singur click”, a mai punctat Enikő Péter, managing director.

După conferință, participanții au fost invitați să facă un tur al expoziție pentru a afla care sunt cele mai noi produse și tehnologii din piața de instalații, să culeagă informații utile și să schimbe idei despre produsele care-i interesează.

Ioana MĂRGINEAN

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari


Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE