Call Center pentru clienţii Aquaserv
19 ianuarie 2016Compania Aquaserv SA a implementat, începând de joi, 14 ianuarie, un sistem tip Call Center pentru gestionarea apelurilor sosite de la clienţii săi, fiind printre primele cinci companii de apă/canalizare la nivel naţional care oferă acest serviciu.
Relaţiile cu clienţii, gestionate modern
Serviciul Call Center, disponibil în limbile română şi maghiară, reduce timpul de așteptare, asigură preluarea tuturor apelurilor şi permite rezolvarea majorităţii problemelor legate de furnizarea serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare, cu un simplu apel telefonic. „Prin apelarea noului serviciu, clienţii pot accesa informaţii sau servicii referitoare la: lucrările programate şi avariile din reţeaua publică de alimentare cu apă şi canalizare, tarife, documente necesare pentru contracte, facturare, reclamaţii, sesizări, solicitări, transmitere index contor apă potabilă”, a precizat Nicolae Tomuleţiu, purtător de cuvânt al SC Compania Aquaserv SA.
Orarul de funcţionare este 8.00 – 16.00, după care apelurile sunt preluate de către un dispecer. „Sistemul tip Call Center reprezintă un instrument modern şi performant de gestiune a relaţiilor cu clienţii şi a resurselor interne, care va contribui la îmbunătăţirea relaţiei pe care Compania Aquaserv SA o are cu clienţii săi. Acest centru de apelare permite controlul eficient al modului în care circulă informaţia între diversele servicii ale companiei, fapt care va facilita transmiterea informaţiilor într-un timp mai scurt şi ameliorarea reactivităţii tehnicienilor Aquaserv la solicitările clienţilor – intervenţii la avarii, probleme de alimentare cu apă/canalizare etc. Această soluţie se alătură altor eforturi pe care compania le face pentru a îmbunătăţii comunicarea cu clienţii. Vă reamintim că Aquaserv a lansat şi o aplicaţie mobilă, unică în România, cu ajutorul căreia consumatorii află în timp util, informaţii cu privire la sistarea furnizării apei potabile din cauza unor avarii pe reţea, lucrări de întreţinere sau restanţe în plata facturilor. Tot în acest scop Compania Aquaserv SA va implementa în viitorul apropiat şi o modalitate de transmitere unor informaţii utile către clienţi, în timp real, prin intermediul sistemului de tip SMS”, a mai arătat purtătorul de cuvânt al SC Compania Aquaserv SA.
Call Center Aquaserv, numere de telefon:
Târgu-Mureş 0265-208.888
Reghin 0265-512.800
Sighişoara 0265-772.350
Târnăveni 0265-441.035
Luduş 0265-411.425
Iernut 0265-471.394
Cristuru Secuiesc 0266-242.703
Lasă un comentariu