Mazda se vinde ca pâinea caldă Eveniment
  • admin
  • 0 comentarii
  • 44 Vizualizări

Mazda se vinde ca pâinea caldă

778_Mazda.gifAnul fiscal 2004 a adus rezultate record pentru Mazda în Europa. România s-a încadrat şi ea în acest trend, înregistrând, în primul trimestru din 2005 o creştere de 10% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

Mazda a marcat la sfârşitul lunii martie încheierea anului fiscal 2004, rezultatele finale fiind cele mai bune din ultima decadă: o creştere de 9% faţă de anul anterior şi 272.608 unităţi vândute.
Toate pieţele au contribuit la aceste rezultate, în special Rusia cu o creştere uriaşă de 1000% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, Gecia unde s-a înregistrat o creştere de 45% şi Italia cu o creştere de 34%.
În Spania, vânzările au crescut cu 28% iar în Franţa creşterea în vânzări a fost de 23%. Şi în restul ţărilor din Europa vânzările au avut rezultate surprinzătoare: Danemarca (creştere de 18%), Marea Britanie(cu 16%), Portugalia (cu 10%), iar în Austria (inclusiv ţările balcanice) s-a înregistrat o creştere de 2% comparativ cu ultimul an fiscal.
În România, în primul trimestru al anului 2005 s-a înregistrat o creştere în vânzări de 10% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. În total s-au înregistrat 120 de unităţi vândute. Pe primul loc în totalul vânzărilor s-a clasat Mazda B-2500 (38 unităţi, 31% din vânzări), urmată îndeaproape de Mazda 6 (31 unităţi vândute, cu 26% din totalul vânzărilor).
Rezultatele obţinute la nivel european s-au datorat în principal performaţelor înregistrate în luna martie. Rusia a înregistrat o creştere de 219%, stabilind un nou record pentru vânzările pe lună, şi pentru a 27-a lună consecutivă de creşteri în vânzări de peste 200%. În ţările de export a Austriei (Ungaria, Croaţia, Slovenia, Bosnia, România, Serbia şi Muntenegru, Bulgaria, Macedonia) vânzările au avut o creştere de 30% în luna martie.
În topul vânzărilor pe luna martie în Europa, s-a clasat Mazda 3 cu 12.048 unităţi vândute, având astfel cea mai bună lună de la lansare.
În România, Mazda e comercializată prin reţeaua de dealeri a Romcar, importator oficial al mărcii. (C.H.)

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Citește și:

Recomandari


Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE