Planurile Romtelecom in 2008 Eveniment
  • admin
  • 0 comentarii
  • 45 Vizualizări

Planurile Romtelecom in 2008

Consiliul de Administratie al Romtelecom a aprobat pe 28 ianuarie planul de afaceri pentru 2008. Acesta se va axa pe calitatea serviciilor, eficienta si inovatie.
In 2007 compania a reusit sa-si creasca semnificativ cota de piata pentru ofertele de televiziune si Internet, atat pe zona persoane fizice cat si pe business, in timp ce, pe segmentul de telefonie fixa, a inregistrat o premiera pentru ultimii trei ani: stoparea descresterii bazei de clienti. In ultimul semestru al anului 2007, Romtelecom a Inregistrat o crestere de patru ori a vanzarilor lunare de linii ADSL, comparativ cu prima jumatate a anului, si o triplare a veniturilor din VPN comparativ cu anul anterior. Pe segmentul de ADSL, evolutia a depasit estimarile companiei, la sfarsitul anului Inregistrandu-se peste 360.000 de clienti, cu o cota de piata de peste 20% pe segmentul de broadband fix. Cu o crestere de 280%, Romtelecom este astazi lider ca rata de crestere pe piata romaneasca de broadband. Dolce, serviciul de satelit TV, a avut o crestere constanta, ajungand pana la aproape 400.000 de clienti, reprezentand o cota de 8% din intreaga piata de pay TV. Rata de crestere pentru Dolce TV este una dintre cele mai mari din Europa. Pe segmentul liniilor fixe, Romtelecom continua sa detina prima pozitie, cu o cota de piata de aproximativ 70%, mentinandu-si numarul de clienti In jurul cifrei de 3 milioane. In a doua jumatate a lui 2007, numarului noilor conexiuni s-a dublat comparativ cu prima parte a anului. Evolutiile din 2007 au confirmat faptul ca abordarile centrate pe client, realizate prin proiectul "Clientul pe locul 1", si introducerea unor noi servicii reprezinta o combinatie de succes pentru evolutia Romtelecom. Pentru 2008, strategia Romtelecom isi propune sa Imbunatateasca eficienta si sa asigure pentru companie o baza de crestere solida In viitor. "Putem vorbi despre crestere si evolutie In 2007, dar trebuie sa ne concentram si mai mult pe calitate si eficienta pentru a face fata provocarilor pietei si competitiei care se dezvolta agresiv pe toate segmentele. In 2008 vom transforma modul In care ne desfasuram activitatea, ne vom orienta catre crestere profitabila si catre a fi lider de piata in privinta calitatii serviciilor", a declarat Yorgos Ioannidis, CEO Romtelecom. Planurile strategice ale Romtelecom implica imbunatatirea proceselor interne, o oferta competitiva de servicii, pentru a creste baza de clienti si pentru a intensifica prezenta companiei pe segmentele de piata in crestere, concomitent cu un control riguros al costurilor. Implementarea noului plan de afaceri va impune si revizuirea proceselor si metodologiilor de lucru, ceea ce va conduce la reducerea locurilor de munca cu un numar care nu va depasi 2500 de pozitii In 2008. Concomitent cu implementarea noilor procese menite sa asigure un nivel mai ridicat de calitate si o reactie mai rapida pe piata cu mai putine resurse, Romtelecom va continua programul "Clientul pe locul 1" pentru a oferi valoare adaugata clientilor sai, pe ambele segmente – persoane fizice si companii. Pentru 2008, Romtelecom isi propune o crestere solida pe segmentele broadband & date si televiziune prin satelit, combinata cu o majorare a numarului de clienti de telefonie fixa. Cooperarea comerciala cu Cosmote se va dezvolta In continuare In acest an, ceea ce va Insemna oferte combinate mai multe si mai bune pentru clienti, incluzand si telefonia mobila. Romtelecom se asteapta ca aceste planuri sa-i asigure o consolidare a pozitiei de piata in 2008, in timp ce anii 2009 si 2010 vor aduce o crestere a profitabilitatii.

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

Recomandari

Recent
Popular
Etichete

Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE