TalkingAbout, un proiect de suflet care îți va face compania relevantă în mediul on-line Business
  • Elena.Polearus
  • 1 comentarii
  • 513 Vizualizări

TalkingAbout, un proiect de suflet care îți va face compania relevantă în mediul on-line

TalkingAbout este un start-up din Târgu-Mures, care și-a propus să ajute companiile mici și mijlocii să devină remarcate în mediul online.

În spatele său se află o echipă profesionistă, pasionată și cu experiență în domeniul IT, în frunte cu George Trif, inițiatorul platformei, un tânăr antreprenor din Târgu-Mureș care își dorește să stârnească interesul românilor pentru branding, promovare și marketing online. Ideea platformei Talking About i-a venit atunci când a observat lipsa de buget, interes și timp acordat de antreprenori dezvoltării unui brand și asigurării unei promovări în mediul on-line.

12 site-uri gratuite pentru companii în 2019

Până acum au lucrat cu diverse companii, începând din domeniul înfumusețării, sportului, până la construcții sau tipografie. În portofoliul lor se află L’Atelier, Casa Dorada, Gent’s Club, Mega Montaj, Negro Construct, Casa Verde Plus, Vili Funerar, Sir Vice, Beauty Clinic, Tabata Sport sau CH-iOS. Paul Chiorean, administratorul CH-iOS, este mulțumit de colaborarea cu ei. „Cu ajutorul echipei TalkingAbout am reușit să devenim relevanți on-line într-un timp relativ scurt, dovadă fiind numărul mare de accesări și de conversii realizate telefonic sau prin e-mail, analizate statistic”, a spus Paul Chiorean.

Am stat puțin de vorbă cu inițiatorul platformei despre mediul on-line, despre activitatea lor și dorința de a oferi 12 website-uri gratuite companiilor în 2019.

Reporter: Ce înseamnă de fapt TalkingAbout?

George Trif: Ideea proiectului TalkingAbout a venit de la faptul că tot mai multe afaceri se extind și devin prezente în mediul online. Spre deosebire de marile companii, care toate au pagini web cu prezentări complexe, în ziua de astăzi orice firmă, indiferent de obiectul activității sau dimensiune, ar fi indicat să fie relevantă on-line. Într-o lume în care impactul globalizării oferă oportunități în sectoare tot mai diverse, echipa TalkingAbout resimte necesitatea elaborării unor noi concepte, fiind deschisă provocării privind competiția la nivel național, focusându-se asupra companiilor de dimensiuni mici și mijlocii.

În secolul vitezei și al tehnologiei, când suntem la un clic distanță de orice informație, este esențial ca o firmă să prezinte avantajul de a beneficia de un website de promovare. În acest sens, indiferent de mărimea unei companii, acestea nu-și mai permit să neglijeze mediul online. În prezent, o companie depune un efort considerabil de a se promova în mediul online pentru a atrage clienți și a crește vizibilitatea brandului cu privire la produsele sau serviciile oferite. Acest efort este atât unul financiar, cât și unul în care se investesc multe alte resurse, precum timpul alocat, creativitate, implicare sau pasiune.

Rep.: De ce v-ați apucat anume de crearea de site-uri web?

G.T.: Fiind elev al Colegiului Național „Unirea” la secția matematică-informatică și ulterior absolvind Facultatea de Calculatoare din cadrul Universității „Petru Maior” din Târgu-Mureș, pasiunea și interesul meu pentru mediul on-line s-a extins apoi în munca de zi cu zi, site-urile web devenind, în timp, un mijloc semnificativ de dezvoltare a afacerilor mici și medii.

În zilele noastre, răspunsurile se caută tastând

Rep.: Unde vă găsiți inspirația pentru a aborda fiecare website creat cu originalitate?

G.T.: Echipa TalkingAbout înțelege că fiecare client este unic și își dorește un website care sa îi reprezinte business-ul. TalkingAbout urmărește astfel să găsească soluții personalizate fiecărui client, oferindu-le anumite criterii care trebuiesc satisfăcute pentru crearea unui website profesional. În final, împreună cu ajutorul clientului, echipa reușește să creeze un website care să se distingă vizual față de competiția prezentă în mediul online.

Rep.: Care credeți că este diferența între publicul român în mediul on-line și cel străin?

G.T.: Sunt de părere că în ziua de astăzi, publicul roman, la fel ca și cel străin, utilizator al mediului on-line, caută raspunsul la multe dintre întrebări în cel mai rapid și simplu mod: tastând. Pe de altă parte, dacă ne gândim la oamenii de afaceri care caută să devină relevanți on-line, am observat că nu au resursele sau timpul necesar pentru a se documenta într-un mod amănunțit în legătură cu promovarea on-line. Cred că în strainătate, interesul în dezvoltarea identității în mediul on-line este mai avansată, multe business-uri luând în calcul încă de la început bugetul alocat marketing-ului on-line, lucru care în România încă nu pare să fi luat amploare.

Rep.: Considerați că avem o cultură on-line a businessurilor în România? Înțeleg majoritatea necesitatea unei prezențe solide on-line și ce anume implică asta?

G.T.: Cred că aici vorbim despre dimensiunea unui business. Companiile mari, bineînțeles, au o cultură a mediului on-line dezvoltată deoarece au în spate echipe specializate ce se focusează pe marketing on-line si off-line. TalkingAbout a fost creat pentru a veni în ajutorul firmelor mici și medii care nu au resursele necesare pentru a se focusa pe promovarea on-line. În general, consider că majoritatea antreprenorilor înțeleg necesitatea prezenței lor în mediul on-line, dar mulți dintre ei nu știu ce implică asta.

Rep.: Ce deosebește în opinia dumnevoastră un site foarte bun de unul mediocru?

G.T.: După părerea mea, un website foarte bun se deosebește printr-un design modern și intuitiv, prin informații logic structurate și complete, prin creșterea nivelului de expunere al brandului, prin captarea atenției publicului și prin gradul de conversie a potențialilor clienți.

Toate site-urile sunt create la standarde tehnologice înalte

Rep.: Care sunt pașii prin care treceți cu orice client nou?

G.T.: Indiferent că este vorba despre o companie nou înființată sau una cu experiență și tradiție, investiția de realizare a unui website, de promovare, optimizare SEO, mentenanță este una extrem de importantă pentru afacere. Pe platforma TalkingAbout se analizează detaliat toate elementele, astfel încât să se asigure că informațiile relevante prezentate de către clienți pe website vor ajunge la consumatori, în cel mai profesional, rapid și transparent mod. Procedeul de realizare a website-urilor se desfășoară, de cele mai multe ori, pornind de la ideea de concept și până la etapa de implementare.

Pentru fiecare website realizat, paginile sunt optimizate pentru motoarele de căutare, stabilindu-se împreuna cu clientul care sunt cuvintele cheie. În cadrul echipei TalkingAbout, implicarea este una activă în toate etapele necesare creării paginilor web și optimizare SEO, oferind un serviciu complet de creare website, incluzând și servicii post-lansare.

Astfel, munca echipei nu se încheie în momentul în care se prezintă clientului varianta finală a unui website, datorită faptului că membrii echipei doresc să se asigure că oferă servicii cu nivel ridicat de performanță. Ei realizează statistici utilizând parametrii relevanți, conversii necesare, urmăresc numărul, reacțiile și experianța vizitatorilor. În medie se asigură clienților un procent de 70% trafic organic, provenit din motoarele de căutare precum Google, Bing, Yahoo, scopul fiind ca website-ul să apară în poziții fruntașe. Platforma TalkingAbout este actualizată continuu, paginile sunt securizate, compatibile cu toate browserele moderne si au un design fluid ce le permite adaptarea la orice dimensiune de ecran – desktop, tabletă sau smartphone. Astfel, standardele tehnologice înalte sunt asigurate și clientul își poate focusa energia pe partea de business, fără griji inutile.

Rep.: Ce planuri de viitor aveți ca și companie?

G.T.: Pentru anul 2019 ne-am propus să oferim 12 websituri gratuite individualizate, adaptate nevoilor firmei si cerințelor pieței, să actualizăm și să modernizăm cele 35 de websituri existente și să introducem o nouă platformă dedicată meșterilor din România, numită Prolist (www.prolist.ro). Credem că împreună vom reuși să ne atingem și să ne depașim pragul de utilizatori înscriși pe anul 2018 și să avem un trafic cât mai mare pe websiturile actuale. Țelul nostru este să ajutăm cât mai mulți oameni să devină relevanți online, pentru că până la urmă, de aici a început oricum TalkingAbout.

Rep.: Ce pași trebuie urmăriți de o firmă pentru a beneficia de realizarea unui website gratuit?

G.T.: Primul pas îl constituie accesarea platformei www.talkingabout.ro, iar acolo vă puteți înscrie completând formularul pus la dispoziție. Cererea dumneavoastră va fi examinată de unul dintre membrii echipei TalkingAbout și acesta va reveni cu un răspuns și mai multe informații suplimentare, în cel mai scurt timp. Datorită faptului că există un număr limitat în vederea realizării unui website gratuit, se va extrage periodic un potențial client din lista de așteptare. Pentru alte informații, întrebari sau nelămuriri, puteți contacta echipa TalkingAbout la adresa de e-mail talkingaboutro@gmail.com.

Distribuie:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere! Inainte de a posta, cititi aici regulamentul: Termeni legali si Conditii

  • iar spalam bani prin think-tank-uri care oricum se fac gratis?
    ideile lor sunt idei reciclate din alte discutii si discursuri de la oameni mai mari, nu copilasi ..
    atentie cand va cer bani fara garantii, pe vizualizari si faima promise. duma asta e fumata de mult, doar ca unii abia acum o descopera

Recomandari


Citeste Zi de Zi Online


 

 

 




 

 

 

Print


 

Transilvania Business

ARHIVE